با حضور بازپرس جنایی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد و کارآگاهان پلیس صحنه قتل ندا دختر بچه ۷ ساله مشهدی که پس از تعرض کشته شده بود، در محل وقوع جرم بازسازی شد.

درخواست اشد مجازات برای قاتل دختربچه ۷ سال مشهدیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،با حضور قاضی احمدی‌نژاد بازپرس جنایی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد صحنه قتل ندا دختر بچه ۷ ساله مشهدی در محل وقوع جرم بازسازی شد.

پدر مقتول نیز که در صحنه حضور داشت، در حاشیه این بازسازی از مقامات قضایی اشد مجازات را برای قاتل خواستار شد.

وی گفت: ما از نیروی انتظامی و دستگاه قضا برای پیگیری فوری پرونده تشکر می‌کنیم و امیدواریم این اتفاق برای هیچ خانواده دیگری نیفتد.

 متهم در برابر پرسش های قاضی احمدی‌نژاد بازپرس جنایی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: آن شب رفتم و شیشه خریدم، بعد آمدم مواد را مصرف کردم، مهمانی خانه مادرخانمم دعوت بودیم که خانواده جلوتر رفته بودند، رفتم توی کوچه که به آنجا بروم، چشمم به این دختربچه افتاد، بعد این نقشه ای به سرم زد و او را به بهانه اینکه بیاید برای خانواده‌اش غذا ببرد، به داخل خانه کشاندم.


وی افزود: بعد از اینکه کارم تمام شد، خیلی ترسیده بودم و او می‌گفت که موضوع را به پدرش می‌گوید، برای همین با گذاشتن دستمال درون دهانش و گرفتن دماغ و دهانش خفه‌اش کردم، بعد کفش‌هایش را به روی پشت‌بام مغازه همسایه کناری انداختم و جسد را هم درون یک کیسه گذاشتم و چندتا کوچه بالاتر رها کردم، ساک پلاستیکی و نان‌ها را هم روی یک پشت‌بام انداختم و بعد به مهمانی رفتم.

متهم در ادامه با اظهار ندامت و پشیمانی، گفت: من هیچ سابقه کیفری ندارم، نمی‌دانم چه شد که این کار را انجام دادم، اصلا نفهمیدم که چکار می‌کنم.

بازپرس جنایی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در حاشیه این بازسازی صحنه جرم گفت: متهم با پذیرفتن تمام اتهاماتش صحنه جرم را به منظور رفع ابهامات بازسازی کرد.

علی اکبر احمدی‌نژاد تصریح کرد: این فرد به اذیت و آزار کودک و قتل او از طریق انسداد مجاری تنفسی اعتراف کرد که این اعترافات در صحنه بازسازی جرم نیز ضمیمه پرونده شده و به دادگاه کیفری برای اجرای حکم ارسال می‌شود.

متهم ۴۱ ساله که در مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفته بود پس از تکمیل بررسی‌ها تحویل کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی شد.

این بازسازی در حالی انجام شد که صد‌ها نفر از اهالی با ازدحام در مقابل منزل متهم، با اظهار تنفر از عملکرد این فرد، در شعار‌هایی ضمن تشکر از نیروی انتظامی و دستگاه قضا خواستار اجرای حکم الهی قصاص متهم بودند، البته ازدحام بیش از حد شهروندان و بی توجهی به دستورات صادره از سوی عوامل انتظامی موجب بروز بی‌نظمی در محل شد و خساراتی نیز به خودروی نیروی انتظامی که حامل متهم بود وارد آمد.
 
انتهای پیام//ا.س
 
 

بازسازی صحنه قتل ندا دختر بچه ۷ ساله مشهدی

برچسب ها: قتل ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
چرا اعدامش نمیکنن این پست رذل رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
باید اعدام شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
تیکه تیکش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۱۸ فروردين ۱۳۹۷
عجب آدم وحشی هست