رئیس کل دادگستری استان گیلان گفت: تمامی کارها و مقدمات لازم جهت اجرای حکم قطعی قاتل اهورا انجام و به زودی با موافقت اولیای دم اجرا خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، احمد سیاوش‌پور رئیس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه  تمامی کارها و مقدمات لازم جهت اجرای حکم قطعی قاتل اهورا ‌در این هفته انجام شده است گفت:‌ با وجود آماده شدن حکم قطعی قصاص، اجرای این حکم به موافقت اولیاء دم بستگی دارد.

رئیس کل دادگستری استان گیلان افزود:‌ حکم قطعی قصاص قاتل اهورا از ناحیه ریاست قوه قضائیه صادر و روز اجرای حکم نیز در حال حاضر تعیین شده است اما اینکه آیا این حکم در روز تعیین شده انجام می‌شود یا خیر این امر در اختیار اولیاء دم قرار دارد.

سیاوش‌پور ادامه داد: در صورت موافقت اولیاء دم حکم اجرا می‌شود، اما در مورد روز اجرای حکم قصاص در حال حاضر نمی‌توان با قطعیت نظر داد زیرا امکان تغییر عقیده اولیاء دم مقتول در خصوص تغییر و یا تعویق زمان اجرای حکم وجود دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر طرح درخواست جهت اجرای حکم از سوی اولیاء دم مطرح و روز آن نیز مشخص شده است، گفت:‌ در صورتی که شرایط به همین منوال ادامه یابد حکم قصاص قاتل اهورا این هفته اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ ب

اجرای قصاص قاتل اهورا به زودی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.