معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: تخلف ۶۳ میلیارد ریالی واحدهای اقتصادی متخلف در طرح نظارتی ایام نوروز کشف شد.

کشف تخلف ۶۳ میلیارد ریالی واحدهای اقتصادی متخلف در طرح نظارتی ایام نوروزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی باخرد افزود: با اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز ۹۷ در سطح استان، واحد‌های اقتصادی متخلف، به پرداخت ۶۳ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

وی تصریح کرد: از ۱ اسفندماه ۹۶ تا ۱۵ فرودین ۹۷ طرح ویژه نظارتی نوروز اجرا شد و در آن پنجاه و هفت هزار و ۸۰۸ مورد بازرسی انجام و تخلف چهار هزار و ۳۲۵ واحد به ارزش ۶۳ میلیارد ریال، محرز شد که از این تعداد، چهل و پنج هزار و ۱۸ مورد بازرسی با ۳۴۸۴ واحد متخلف به ارزش ۵۳.۵ میلیارد ریال، مربوط به شهرستان مشهد بوده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: در این مدت، ۱۹۰۴ مورد شکایت مردمی در سطح استان دریافت شد که ۱۷۱۶ آن مربوط به مشهد بوده است و در مجموع با بررسی‌های صورت گرفته، مبلغ ۲ میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال به شاکیان برگشت داده شده است.

باخرد با اشاره به اینکه بازرسی‌ها توسط بازرسان این سازمان، اتاق اصناف، شعب تعزیرات حکومتی و همکاری کارشناسان و بازرسان دامپزشکی، مراکز بهداشت، تاکسیرانی و حمل و نقل انجام شده است تصریح کرد: عمده بازرسی‌ها در حوزه کالا‌ها و خدمات اولویت دار شامل آرد و نان، برنج، رستوران‌ها و مراکز اقامتی، مواد پروتئینی، میوه و شیرینی و آجیل انجام شده است.

انتهای پیام//ف. غ
 

اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز ۹۷ در سطح خراسان رضوی

برچسب ها: صنعت ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار