مدافع تیم پدیده مشهد گفت: عدالت نیست که تیم ما در این مسابقات پیروز شود، چون برخی‌ها فقط با وعده، درحال تلاش هستند تا این رقابت‌ها به پایان برسد.

ناصحی: عدالت نیست در این مسابقات پیروز شویم/ مسئولان فقط هر روز حرف می‌زنندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا ناصحی، مدافع تیم فوتبال پدیده مشهد پس از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در مورد شرایط پدیده اظهار کرد: عدالت نیست که تیم ما در این مسابقات پیروز شود، چون برخی‌ها فقط با وعده، درحال تلاش هستند تا این رقابت‌ها به پایان برسد.

او افزود: بازیکنان هم خانواده دارند و ۶ ماه است که بدون پول تمرین و بازی می‌کنیم. مسئولان هر روز فقط حرف می‌زنند و وعده می‌دهند. بازیکنان از لحاظ روحی شرایط خوبی ندارند و می‌توانید اثرات قول‌های دروغین را در زمین ببینید.

ناصحی ادامه داد: شاید پدیده نخواهد سال دیگر تیمداری کند، اما دلیل نمی‌شود که زیر تمام قول و قرار‌های خود بزند و اگر هم نمی‌خواهند تیم‌داری کنند با سقوط به لیگ دسته اول ۱۰ میلیارد از ارزش تیم شان کاسته می‌شود و برای خودشان هم خوب نیست و ضرر می‌کنند.  پدیده در لیگ برتر می‌ماند و رسم مردانگی این نیست که تیم را رها کنند و دغدغه‌ای نداشته باشند.

ناصحی در پایان گفت: از هواداران و بازیکنان با غیرت تیم مان تشکر می‌کنم که تمام تلاش شان را می‌کنند تا تیم در لیگ برتر بماند، اما وعده وعید نمی‌شود، این کار را انجام داد.

انتهای پیام/

اظهارات مدافع تیم پدیده درباره شرایط این تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار