دونالد ترامپ بدون توجه به درخواست‌های مکرر نمایندگان آمریکایی برای اخراج رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، گفت او کارش را به خوبی انجام می‌دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، با وجود درخواستهای فراوان از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای اخراج «اسکات پروییت»، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا به دلیل رسوایی های اخیرش، ترامپ اعلام کرد که او کارش را به خوبی انجام می دهد.

ترامپ روز گذشته (شنبه) در حساب توییتر خود نوشت: « اسکات پروییت خیلی بیشتر از رئیس سابق سازمان حفاظت از محیط زیست پول صرف کرده است، اما او بخاطر اقدامات فوق العاده اش در این سازمان حتی تهدید به مرگ هم شده است. اقداماتی از جمله هوای پاک و آب تمیز که در عین حال هم میلیاردها دلار آمریکا را حفظ کرده است. اسکات کارش را به خوبی انجام می دهد.»

در هفته های اخیر «اسکات پروییت» به دلیل یک سری رسوایی ها، به تیتر اخبار پربازدید روز تبدیل شده است. پس از اینکه آشکار شد او در ماه های نخست حضورش در واشنگتن دی سی، یک اتاق از همسر یک لابی گر حوزه انرژی، اجاره کرده است و برای هر روز اجاره این اتاق مبلغ 50 دلار پرداخته است، مورد انتقاد فراوان قرار گرفت.

وی همچنین به دلیل استفاده از صدها هزار دلار از پول مالیات دهندگان آمریکایی برای سفرها و حفظ امنیت خود، مورد انتقاد فراوان قرار گرفته است. این درحالی است که پروییت مدعی شده که هیچ اقدام غیرقانونی و غیراخلاقی انجام نداده است.

روز گذشته هم 64 نماینده دموکرات آمریکا از دونالد ترامپ درخواست کردند که اسکات پروییت را به دلیل رسوایی هایی که به بار آورده است، از سمت خود اخراج کند. این نمایندگان آمریکایی در نامه ای، رسوایی های پروییت را استفاده بیهوده از پول مالیات دهندگان آمریکایی و تلاش های او برا تضعیف راه های حفاظت از محیط زیست و بهداشت عمومی مطرح کردند.

این در حالی است که دونالد ترامپ بدون توجه به درخواست های مکرر برای اخراج پروییت، حتی روز پنجشنبه هم اعلام کرد که به او اعتماد دارد؛ زیرا وی کارش را به خوبی انجام می دهد. ترامپ در حساب توییتر خود نوشت: «او کار خارق العاده ای انجام داده است. او کار شگفت انگیزی انجام داده است. او بسیار شجاع بوده است.»


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار