نخست‌وزیر عراق تاکید کرد عملیات نظامی در این کشور تا پاکسازی آن از بقایای تروریسم و هسته‌های پنهانی خواهد داشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  پایگاه اینترنتی سومریه نیوز، حیدر عبادی، نخست وزیر عراق، تاکید کرد عملیات نظامی تا پاکسازی کامل کشور از تروریسم ادامه خواهد داشت.

او در سخنانی در بغداد گفت: نبرد‌ها آزادسازی مناطق به پایان رسیده است و ما همه خاک عراق را آزاد کرده‌ایم. ما همچنان با چالش‌های تروریستی دست به گریبان هستیم. تروریست‌ها از بیش از ۱۰ کشور به عراق آمده‌اند.

نخست وزیر عراق افزود: «عملیات نظامی تا پاکسازی عراق از بقایای تروریسم و هسته‌های پنهانی ادامه خواهد داشت؛ گروه‌ها و باند‌هایی که تلاش می‌کنند اینجا و آنجا و در مناطق دورافتاده مثل الجزیره، صحرای غربی و مناطق خالی از سکنه استان‌ها تشکیل شوند.

عبادی اضافه کرد: برخی کشور‌ها از ما خواسته‌اند از نحوه جنگ [با تروریسم در عراق] اطلاع پیدا کنند، آن‌ها گفتند می‌خواهیم این موارد را در دانشگاه‌هایمان [تدریس کنیم].

او  در ادامه تاکید کرد: «امروز عراق بیش از پیش قوی‌تر و متحدتر شده است. ما کمک‌ها و یارانه‌های حمایتی را همچنان به قوت خود ادامه می‌هیم و با گسترش شبکه حمایت‌های اجتماعی، بودجه این بخش را افزایش دادیم و همچنان به شهروندان خدمات ارائه می‌کنیم.»

انتهای پیام/

تاکید عبادی بر مبارزه با داعش تا پاکسازی کامل عراق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار