تیم‌های رئال و اتلتیکو در دربی مادرید امشب (یکشنبه) از ساعت 18:45 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می‌روند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در چارچوب هفته سی و یکم رقابت های لیگ اسپانیا ( لالیگا ) درحالی تیم های رئال و اتلتیکو مادرید قرار است امشب ( یکشنبه ) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم بروند که اتلتی ها ( لقب اتلتیکو مادرید ) با 67 امتیاز در رده دوم هستند و شاگردان زیدان با 4 امتیاز کمتر و 63 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارند.

سپیدپوشان در 6 بازی اخیر خود، 5 پیروزی و 1 شکست به دست آورده و روند رو به رشد و خوبی را تجربه می‌کنند. شاگردان زیزو، شانسی برای کسب لالیگا نخواهند داشت اما تلاش می کنند تا با کسب بالاترین امتیاز ممکن ، کار را در لالیگا به پایان برسانند و آماده فصل آینده شوند. رئالی ها در صدد هستند تا با پیروزی مقابل اتلتیکو، فاصله خود را با این تیم به حداقل امتیاز برسانند و آماده برگزاری دیدار برگشت با یوونتوس شوند.

اتلتیکو نیز در 6 بازی اخیر خود، 4 پیروزی کسب کرده و امید زیادی برای کسب نائب قهرمانی دارند اما اختلاف 11 امتیازی با بارسا سبب شده تا دیگر به فکر قهرمانی نباشند و تمام عزم شان را جذب کنند تا نائب قهرمان لالیگا شوند.

به احتمال فراوان، زیدان با سیستم 4-4-2 و با حضور رونالدو و بنزما مقابل اتلتیکو بازی می کند و هر چند واران شرایط خوبی را ندارد اما با مصدومیت ناچو، مدافع فرانسوی مقابل شاگردان سیمونه بازی خواهد کرد. همچنین ویتولو و گریزمان، 2 ستاره اتلتیکو پس از گذراندن دوران محرومیت آماده بازی هستند و گریزمان به جای گامیرو بازی می کند.

قهرمانی بارسا در گرو دربی مادرید/ گودبای پارتی رئالی ها در سانتیاگو!

رئال از 12 بازی اخیر در 11 بازی پیروز بوده و عملکرد فوق العاده ای دارد. کریستیانو رونالدو نیز با درخشش خیره کننده مقابل یوونتوس، حالا در اوج است و رئال موفق شده در سه بازی اخیر خود حداقل سه گل به ثمر برساند و تیم ترسناک اورپا لقب بگیرد  اما از سویی دیگر، اتلتیکو تلاش می کند تا با پیروزی در دربی مادرید، همچنان برای کسب نائب قهرمانی امیدوار باشد.

البه قهرمانی بارسا در 7 هفته مانده به پایان رقابت های لالیگا، به دیدر امشب دربی مادرید بستگی دارد و اگر اتلتیکو پیروز شود، بارسا باید در مسابقات آینده تلاش کند تا حداکثر امتیازات را بدست آورد و در غیر اینصورت قهرمانی کاتالان ها، تاحدودی قطعی خواهد شد. همچنین رئال اگر نتواند پیروز شود، به نوعی نائب قهرمانی را از دست داده است و گودبای پارتی این تیم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو است.

ترکیب احتمالی رئال مادرید:

مارسلو، راموس، واران، کارواخال، واسکوئز، کاسیمیرو، مودریچ، آسنسیو، رونالدو و بنزما

ترکیب احتمالی اتلتیکو مادرید:

اوبلاک، خوان فران، گودین، ساویچ، هرناندز، کوکه، گابی، سائول نیگوئز، پارتی، گریزمان و دیه گو کاستا

دیدار این 2 تیم، امشب ( یکشنبه ) از ساعت 18:45 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می شود.

انتهای پیام/

پیش بازی رئال و اتلتیکو مادرید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار