امدادگران اورژانس ۱۱۵ بابل در طرح امدادی نوروزی با انجام هزار و ۴۸۷ ماموریت جان ۷۰۶ بیمار و مصدوم را از مرگ حتمی نجات دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، غلام نیا روشن سخنگوی سازمان اورژانس بابل گفت: این سازمان در طرح امداد نوروزی ۶ ایستگاه سلامت و ۱۲ پایگاه فعال و ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲۰ دستگاه آمبولانس و ۸۸ پرسنل هزارو ۴۸۷ ماموریت انجام داد.

وی با بیان اینکه امدادگران اورژانس بابل در اجرای این طرح ۷۰۶ بیماریا مصدومان را به بیمارستان‌های  این شهرستان منتقل کردند، افزود: ۶۲۵ ماموریت آن شهری ۸۲۱ ماموریت جاده‌ای و ۱۳ ماموریت بین مراکز و ۲۸ ماموریت هم ایستگاه سلامت بوده است.

وی گفت: طرح امداد نوروز‌ی سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل از ۲۵ اسفند پارسال تاکنون در این شهرستان انجام شده است.

سخنگوی سازمان اورژانس بابل افزود: میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان در طرح امداد نوروزی امسال شهری ۶ دقیقه و مصدومان جاده‌ای ۷ دقیقه بود.

روشن با بیان اینکه در این مدت ۴۰۹ ماموریت تصادف انجام داده است گفت: در این طرح ۷ هزار ۱۵۰ تماس با مرکز اورژانس گرفته شده است که ۵ هزار ۸۴۴ تماس منجر اعزام به آمبولانس و ۵۷۵ تماس مزاحمت تلفنی و ۱۳۱ مورد مشاوره بوده و ۶۰۰ مورد هم سایر بوده است.

انتهای پیام /ر

هزار ۴۸۷ ماموریت سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل در طرح امدادی نوروز

برچسب ها: اورژانس ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.