کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در ایرانشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر، کامیون حامل ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق توقیف شد.

سرهنگ محمود سعادتی فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۲ ایرانشهر در حین گشت زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر کشنده مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این کامیون مقدار حدود ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفتگاز کشف کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی تصریح کرد: مبارزه با قاچاق از مأموریت‌های مهم و مستمر پلیس در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی و جلوگیری از کالای قاچاق، همراهی و همکاری تمام نهاد‌ها و بخش‌ها را با نیروی انتظامی خواستاریم.

انتهای پیام/گ

کشف سوخت قاچاق در ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار