فرمانده انتظامی شهرستان بندر عباس از دستگیری ۳ سارق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،سرهنگ "اسماعیل مشایخ" فرمانده انتظامی شهرستان بندر عباس گفت:سه سارق با اعتراف به ۱۳ فقره سرقت در بندرعباس دستگیر شدند.

وی افزود: به دنبال وقوع چند فقره سرقت در شهرستان بندرعباس، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.


فرمانده انتظامی شهرستان بندر عباس گفت:ماموران انتظامی با گشت زنی‌های محسوس و نا محسوس در سطح حوزه استحفاظی ۳ نفر سارق راشناسایی و آنان را دستگیر کردند.


سرهنگ مشایخ افزود:این سارقان به ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو، ۱ فقره سرقت اماکن عمومی، ۲ فقره سرقت سایر عناوین اعتراف کردند.


وی گفت: در بازرسی از این سارقان تعدادی لوازم و وسایل نجاری و کابینت سازی، لوازم یدکی و قطعات خودرو به صورت نو و پلمپ، وسایل و قطعات داخل خودرو از جمله جک و زنجیر چرخ خودرو کشف و ضبط شد.


فرمانده انتظامی شهرستان بندر عباس افزود: سارقان خودرو‌ها را زیر نظر گرفته و در موقعیتی مناسبت به وسیله تجهیزات همراه از جمله سیم و چاقوی مخصوص اقدام به باز کردن درب خودرو نموده و اموال موجود را به سرقت می‌بردند.


وی با بیان اینکه تحقیق از سارقان جهت کشف سایر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد، گفت: شهروندان ضمن توجه به هشدار‌های پیشگیری از سرقت، هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله با شماره تماس ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند تا درکمترین زمان ممکن پلیس را در کنار خود داشته باشند.


انتهای پیام/ر

کشف سیزده فقره سرقت در بندرعباس

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.