به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ محمدحسینی، مدیرعامل سازمان پایانههای مسافربری شهرداری قزوین افزود: در این مدت هزار و ۳۷۷ سفر با اتوبوس، ۲ هزار و ۳۴۴ سفر با مینی بوس و ۶ هزار و ۳۰ سفر از طریق سواریهای کرایه ایی برون شهری مجاز انجام شده است.
به گفته محمدحسینی، بیشترین تقاضای سفر مربوط به شهرهای شمالی، مشهد، اصفهان، شیراز، تهران، اهواز و کرمانشاه بوده است.
وی گفت: امکانات مختلف رفاهی در پایانه مسافری از جمله اتاق مادر و کودک، سرویس بهداشتی، سالن انتظار و مجموعه غرفههای تجاری وجود دارد.
مدیرعامل سازمان پایانههای مسافربری شهرداری قزوین افزود: مسافران در صورت مشاهده هرگونه مشکل و کمبودی، میتوانند با مراجعه به مدیریت داخلی ترمینال شکایت خود را ارائه دهند و همچنین با شماره تلفن ۳۳۵۵۱۲۲۵ و شماره پیامک ۳۰۰۰۶۰۴۴۵۵۱۲۲۵ با مسئولان پایانهها مشکلات خود را در میان بگذارند.
انتهای پیام/