رئیس حوزه علمیه اصفهان با تأکید بر این‌که دولت باید در خصوص آب آشامیدنی با جدیت برنامه‌ریزی و حمایت کند،متذکر شد: تأمین آب آشامیدنی باید در رأس کارهای مسؤولان باشد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت‌الله حسین مظاهری در دیدار محسن مهرعلیزاده ضمن تقدیر از اقدامات استاندار اصفهان، اظهار داشت: از خداوند متعال می‌خواهیم که به این طرح‌ها جامه عمل پوشانده شود و امسال سال موفقیت‌آمیزی برای جمهوری اسلامی ایران به ویژه برای اصفهان باشد.

وی با بیان این‌که بر اساس گزارش استاندار، امسال سال سختی را در پیش رو خواهیم داشت، افزود: توطئه‌های دشمنان باعث اختلاف‌هایی در جامعه شده و انجام فعالیت‌ها را با مشکل مواجه کرده است و اصلاح این مشکلات آسان نخواهد بود.

رئیس حوزه علمیه اصفهان با تأکید بر این‌که باید امید به آینده داشته باشیم، عنوان کرد: مسؤولان باید طرح‌های لازم را ارائه و اجرا کنند تا سال سختی که در پیش داریم با رفع اختلافات و اجرای طرح‌ها آسان شود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام حمایت از کالای داخلی، تصریح کرد: باید کارخانه‌ها و صنایع بتوانند جوابگوی نیاز مردم باشند و اجناس داخلی نباید بی‌کیفیت و با قیمت بالا باشد.

مظاهری یادآور شد: همه باید با دست واحده این نظام مقدس را حفظ کنیم و نگرانی‌ها و دغدغه‌های استاندار و دیگر مسؤولان کشوری نشانگر این است که سال سختی به ویژه در خصوص آب در پیش داریم.

وی با اشاره به این‌که دشمن در پی براندازی تشیع و نظام جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: صاحب این نظام امام زمان(عج) است و ما را پیروز خواهد کرد چرا که امام زمان(عج) وعده داده‌اند که «دست عنایت ما بر روی سر شما خواهد بود و اگر عنایت ما نبود دشمن شما را نابود کرده بود»، ما امید داریم این سال سخت، تبدیل به سال آسانی شود و امسال بهتر از سال گذشته خواهد بود و همه باید به هر اندازه که در توان داریم کار کنیم.

رئیس حوزه علمیه اصفهان با تأکید بر این‌که دولت باید در خصوص آب آشامیدنی با جدیت برنامه‌ریزی و حمایت کند، گفت: وعده‌ها باید جامه عمل بپوشند و اگر نمی‌توانیم آب را به زراعت برسانیم حتماً باید آب آشامیدنی به هر شکلی که امکان دارد تأمین شود و این امر باید در رأس کارهای استاندارودیگر مسؤولان باشد.

وی با اشاره به این‌که باید تلاش شود که وضعیت کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی بهبود یابد، یادآور شد: همه باید دست در دست هم بدهند تا وضعیت واحدهای صنعتی سامان یابد زیرا دشمنان مردم را تحریک می‌کنند تا علیه دولت و نظام شورش کنند.

آیت‌الله مظاهری در ادامه بیان داشت: کشاورزان به خصوص کشاورزان شرق اصفهان باید همچون گذشته نجابت خود را حفظ کنند و بدانند که دشمنان در صدد تحریک آن‌ها هستند.

وی در پایان با تأکید بر این‌که باید همه مسؤولان یکدست و هماهنگ هر چه در توان دارند برای این نظام کار کنند، ابراز کرد: اینجانب نیز هر چه در توان داشته باشم به مدیریت استان و دولت کمک خواهم کرد.

 

انتهای پیام/م

 

دیدار رئیس حوزه علمیه اصفهان با استاندار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار