ساکنان غوطه شرقی پس از پیروزی‌های گسترده ارتش سوریه و توافق آتش‌بس برای خروج تروریست‌های جیش الاسلام از دوما، به جشن و پایکوبی پرداختند.

جشن و پایکوبی ساکنان غوطه شرقی پس از پیروزی‌های ارتش سوریه در برابر تروریست‌هابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الاخباریه، ساکنان غوطه شرقی پس از پیروزی‌های گسترده ارتش سوریه و توافق آتش بس برای خروج تروریست های جیش الاسلام از منطقه دوما، به خیابان‌ها آمدند و به جشن و پایکوبی پرداختند.

ساکنان غوطه شرقی از جمله اهالی روستای حرجله که بسیاری از آنها به عنوان سپر انسانی در دست تروریست‌ها اسیر بوده اند، بعد از پیروزی‌های ارتش سوریه به خیابان‌ها آمدند و در حمایت از بشار اسد، رئیس جمهور سوریه و ارتش این کشور شعارهایی سردادند.

خبرنگار الاخباریه گفت: هزاران نفر در میدان حرجله تجمع کرده اند و از پیروزی‌های ارتش در روستاهای غوطه شرقی شادمان هستند. تجمع کنندگان پارچه نوشته بزرگی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود از ارتش عربی سوریه می خواهیم قصاص و انتقام ما را از جیش الاسلام تروریست و وابسته به عربستان سعودی بگیرد.

یکی از این افراد که در مرکز آوارگان حرجله تجمع کرده بودند، تصریح کرد من نخستین فردی بودم که پرچم سوریه را در میدان اصلی این منطقه برافراشتم. ما از ارتش سوریه تشکر می کنیم و از آن می خواهیم کشور را از لوث تروریست‌ها پاک کند.

یکی دیگر از تجمع کنندگان گفت:اهالی دوما همگی پرچم‌های سوریه را بالا خواهند برد و به آغوش میهن باز خواهند گشت. کشورهای خلیج فارس از جمله عربستان سعودی که یک کشور حامی وهابیت است در ریختن خون سوری‌ها نقش داشته اند.
انتهای پیام/

شادی اهالی غوطه شرقی در پی پیروزی‌های ارتش سوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار