محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان شب گذشته با نماینده ویژه ازبکستان در ارگ ریاست جمهوری دیدار کرد.

اشرف غنی: افغانستان و ازبکستان بیش از هر زمان دیگری مناسبات دوستانه داردبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان شب گذشته با نماینده ویژه ازبکستان در ارگ ریاست جمهوری دیدار کرد.

اشرف غنی در این دیدار گفت که افغانستان و ازبکستان بیشتر از هر زمان دیگر مناسبات دوستانه دارد و این مناسبات هر روز در حال گسترش می باشد.

نماینده ویژه ازبکستان برای افغانستان نیز تمنیات نیک رهبری و مردم کشورش را به رئیس جمهور و مردم افغانستان تقدیم کرد و افزود که به منظور یگیری فیصله ها و تصمیم های روسای جمهور دو کشور که در تاشکند اتخاذ شد به کابل سفر کرده است.

وی با اشاره به اینکه کنفرانس تاشکند در ادامه کنفرانس پروسۀ کابل برگزار شد گفت که کشورش بر اساس فیصله های کنفرانس‌های پروسۀ کابل و تاشکند، برای تأمین صلح و ثبات و همکاری در عرصه های مختلف با افغانستان متعهد است.

اشرف غنی برگزاری موفقانه کنفرانس تاشکند را به نماینده ویژه ازبکستان برای افغانستان تبریک گفت و افزود که دو گروه کاری از نماینده های افغانستان و ازبکستان ایجاد گردد تا یکی آن بر اساس فیصله های کنفرانس های پروسۀ کابل و تاشکند، روی مسایل سیاسی و صلح و دیگر آن پیرامون مسایل و همکاری های اقتصادی تمرکز کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.