مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان از بهسازی 298 روستا از محل اعتبارات ملی، تملک دارایی و قیر یارانه ای در این استان خبر داد.

بهسازی 298 روستای همدان در حال اجرا استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن ظفری، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان بیان کرد: اعتبارات ملی ، تملک دارایی و قیر اعتباری در زمینه بهسازی و ساماندهی کالبدی روستاهای استان همدان هزینه شده است.

وی اظهار کرد: به دلیل توجه خاص به تخصیص 200 درصدی قیر اعتباری سال گذشته، بهسازی آسفالت معابر روستایی بیش از 150 روستا آماده شده که با شروع فصل کاری مردم از این خدمت به عنوان یکی از برنامه های دولت برخوردار می شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان ادامه داد: 134 روستا از قیر اعتباری سال 96 برخوردار شدند و پیش بینی می شود تا از این اعتبارت، 180 روستا نیز برخوردار و بهره مند شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان ادامه داد: از سال 94 تاکنون بیش از 303 روستا از قیر اعتباری برخوردار شدند و با افزایش تخصیص قابل ملاحظه سال 96 پیش بینی می شود این 303 روستا به بیش از 360 روستا با مشارکت نهادهای محلی دهیاران و شورای اسلامی روستاها افزایش یابد.

ظفری اظهار کرد: پنج درصد از جمعیت روستایی این استان از برنامه بهسازی و ساماندهی فضا و کالبد و 74.5 درصد از خانوار روستایی از بهسازی و ساماندهی روستاها برخوردار شدند.

انتهای پیام/ب

بهسازی و سازماندهی روستاهای همدان

برچسب ها: بافت فرسوده ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.