کادرفنی تیم ملی، معتقد است که حضور نقش یوز ایرانی روی پیراهن تیم ملی می تواند عملکرد بازیکنان را تحت تاثیر قرار دهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جام جهانی 2018 روسیه درحالی از 24 خرداد با دیدار روسیه و عربستان سعودی آغاز می شود و  تیم ملی ایران در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی مراکش در گروه  B  مسابقات می رود . شاگردان کی روش در این گروه با تیم های اسپانیا ، پرتغال و مراکش هم گروه هستند و کار  سختی پیش رو خواهند داشت.

یوزپلنگ ایرانی که از چندسال قبل به عنوان نماد تیم ملی فوتبال روی پیراهن شاگردان کی روش نقش بسته بود، از اهمیت ویژه ای برای فوتبال دوستان برخوردار بود و قرار شد تا روی پیراهن های تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه هم نقش ببندد اما مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در برنامه 90 اعلام کرد که طرح یوز ایرانی روی پیراهن تیم ملی نخواهد بود.

آدیداس، قرار است پیراهن هایی را برای تیم ملی تولید کند که از ویژگی هایی نظیر تعریق هوا و ... برخوردار است و این مسئله  اهمیت زیادی برای  فوتبالیست ها و کادرفنی دارد اما حضور یوز ایرانی می تواند تا حدودی این کار را مختل کند و به همین دلیل ، پس از بررسی کارشناسان، رئیس فدراسیون در برنامه 90 اعلام کرد که نقش یوز روی پیراهن تیم ملی نخواهد بود و پس از پیگیری های خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مشخص شد، کادرفنی تیم ملی مخالف حضور یوز ایرانی روی پیراهن تیم ملی بوده اند.

یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال این موضوع را تایید کرد اما از کادرفنی شخص خاصی را در مورد این درخواست (حذف یوز از پیراهن تیم ملی) معرفی نکرد و فقط تایید کرد که این موضوع به درخواست کادر فنی بوده است.

انتهای پیام/

کادرفنی، یوز ایرانی را از پیراهن تیم ملی حذف کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار