یکی از اعضای انجمن ملی سلاح آمریکا اعلام کرد شهروندانی که مخالف سیاست‌های این انجمن هستند، باید کشته شوند.

یکی از مقامات انجمن ملی سلاح آمریکا: شهروندان مخالف حمل سلاح باید کشته شوند!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، پس از افزایش درخواست های عمومی برای اصلاح قوانین حمل سلاح در آمریکا یکی از مقامات انجمن ملی سلاح در اظهاراتی عجیب خواستار کشتار شهروندانی شد که با سیاست های این انجمن مخالف هستند!

یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن ملی سلاح به طور علنی پیشنهاد کرد آن دسته از شهروندان آمریکایی که با سیاست های این سازمان مخالفند، باید به ضرب گلوله کشته شوند!

«تد نیوجنت»، عضو هیئت مدیره انجمن ملی سلاح آمریکا در یک سخنرانی که از 830 پایگاه رادیویی آمریکایی پخش می شد، درخصوص افزایش تعداد شهروندان آمریکایی که مخالف سیاست های این انجمن و حمل آزادانه سلاح در این کشور هستند، از طرفداران انجمن ملی سلاح خواست: «سلاح های خود را آماده کنید و اگر چنین فردی را دیدید به او شلیک کنید و نپرسید چرا! افراد شرور و نادرست همه جا در پیرامون شما وجود دارند و در حال حاضر آنها در میان دموکرات ها، لیبرال ها، اساتید دانشگاه، رسانه ها و دست کم نیمی از دولتمردان ما حضور دارند.»

پس از حادثه تیراندازی در دبیرستانی در پارکلند فلوریدا، مردم آمریکا درخواست های خود برای اصلاح قوانین مرتبط با کنترل سلاح را افزایش دادند. سالانه 33 هزار نفر در آمریکا از این طریق جان خود را از دست می دهند و  73 هزار نفر نیز مجروح می شوند.

در حال حاضر این رقم از هر کشور دیگری در جهان بالاتر است و همچنان روند صعودی دارد. شهروندان آمریکایی معتقدند بهترین راه برای کاهش تلفات ناشی از تیراندازی، اصلاح قوانین حمل آزادانه سلاح در آمریکا است. انجمن ملی سلاح یکی از لابی های قدرتمند و بانفوذ آمریکا است که در برابر اصلاح این قوانین در کنگره مقاومت می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار