فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز گفت: مهمترین نکته برای تحقق حمایت از کالای ایرانی، افزایش کیفیت است .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسین حسین‌زاده، فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز صبح امروز در نشست با بسیجیان پایگاه شهید محلاتی روستای عیوضلو درباره نامگذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: مسئولان با بهره‌گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری باید در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند.

وی بیانات مقام معظم رهبری در پیام نوروزی و در جمع زائران مشهد مقدس را پیام بیدار و هوشیار باش به مردم و مسئولان دانست و گفت: امسال حمایت از کالای ایرانی باید به عنوان وظیفه‌ای برای مردم و مسئولان در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز با بیان اینکه حمایت از تولیدات داخلی نباید شعاری باشد بلکه عملیاتی شود، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم در مقابل تحریم‌های دشمنان بایستیم باید از تولیدات داخلی و کالای ایرانی حمایت کنیم.

حسین‌زاده بیان کرد: بحث اقتصاد مقاومتی نیازمند انقلاب است و این در صورتی خواهد بود که مردم به صحنه بیایند و با باور و تعصب ملی از کالای ایرانی و تولید داخلی استفاده کنند.

وی راهبرد خروج از مشکلات اقتصادی کشور را حمایت از کالای ایرانی دانست و افزود: اگر امروز در عرصه‌های مختلف نظام و بحث‌های دفاعی و موشکی در دنیا حرفی برای گفتن داریم در گرو منویات مقام معظم رهبری و خون شهداست.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز با تاکید بر لزوم ارتقا کیفیت کالاهای ایرانی توسط تولیدکنندگان کشور گفت: مهمترین نکته برای تحقق حمایت از کالای ایرانی، افزایش کیفیت است و باید این امر مورد توجه تولیدکنندگان قرار گیرد و حمایت‌های لازم در این زمینه انجام شود.

انتهای پیام/ع

حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.