مجمع سالیانه هیأت بوکس استان کردستان با حضور رییس فدراسیون بوکس کشور برگزار شد

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مجمع سالیانه هیات بوکس استان کردستان امروز با حضور رئیس فدراسیون، رئیس هیات بوکس استان کردستان و مدیرکل ورزش وجوانان استان کردستان در سالن کنفرانس اداره کل ورزش وجوانان استان  برگزار شد،
حسین ثوری رییس فدراسیون بوکس کشور در مجمع سالیانه هیات بوکس استان کردستان که با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد،ضمن ابراز خوشحالی از شرکت در  این مجمع سالانه در گفتگوی اختصاص با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  گفت:استان کردستان دارای ظرفیت های بسیارخوبی در زمینه ورزش بوکس است که باید به نحو شایسته ای به آن پرداخته شود تا این ظرفیت عظیم بتوانند درمسابقات  بوکس کشور سهیم باشد.
وی با اشاره به انجام اقدامات خوب وشایسته در هیات بوکس استان ،افزود : با توجه به اینکه این استان  به عنوان  پایلوت در بین 6 استان همجوار قرار گرفته  یکی از مربیان این استان زیر نظر رییس  فدراسیون بوکس  کشور وهیات بوکس استان به عنوان سرپرست ومربی ورزشی  انتخاب می شود.
ثوری  با اشاره به اینکه این مربیان توانسته اند سازندگی و ورزشکار سازی را در این استان به خوبی پیاده کنند،ابراز امیدواری کرد که نمایندگان  این استان در  بازی های آسیایی  جاکارتا    بتوانند تیم ملی را همراهی کنند.
وی  با بیان اینکه با حمایت های  مدیر کل ورزش وجوانان کردستان  این رشته ورزشی در چند سال اخیر  توانسته موفقیت های بسیار خوبی کسب کند  گفت: ورزش بوکس استان کردستان با اندک توجهی می تواند شاهد یک جهش خارق العاده وبی نظیر در عرصه های  ملی وبین المللی  باشد.
وی با اشاره به اینکه بوکس استان کردستان در کشور از جایگاه خوبی برخوردار است، اظهار کرد: فدراسیون  در راستای پیشرفت این رشته از برنامه های هیأت بوکس استان حمایت می کند تا زمینه حضور حداکثری قهرمانان در اردوهای تیم ملی فراهم شود.
رییس فدراسیون  بیان کرد: در بحث میزبانی ها،کمک های مادی و معنوی از طرف فدراسیون بخصوص در حمایت از مربیان،ورزشکاران و داوران کمال همکاری را بااین استان خواهیم داشت.
وی با شاره به اینکه تقویم ورزشی فدراسیون آماده است، عنوان کرد: در رویکرد جدید فدراسیون تمامی کارها به صورت ماقبل انجام می شود و هر هیاتی که فعالیت بیشتری برخوردار باشد بیشتر با آن توجه می شود که هیات بوکس استان کردستان از جمله هیات های فعال استان است.

ثوری در پایان با اشاره به مسابقات  بوکس در اردیبهشت  ماه  سال جاری گفت: براساس نامه شورای برون مرزی وزارت ورزش وجوانان باید  50 روز قبل از اعزام یک تیم یا تیم های مختلف اقدام می شد که باتوجه به شرایط ویژه استان تلاش خودرا خواهیم کرد تا مطالباتی که در زمینه میزبانی این مسابقات را گرفته به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/م

بوکس استان کردستان در کشور از جایگاه خوبی برخوردار است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.