مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: معاونت توسعه باید برای تمام واحدهای ستادی و شهرستان ها به عنوان سنگ زیرین آسیاب باشد و اثرگذاری آن در همه ی واحدها مشهود است.

معاونت توسعه چرخ محرک سازمان است

به گزاش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;سلیمان رستمیان بیان کرد : سیاست گذاری و استراتژی اتخاذ شده در بنیاد ایلام همواره بر این بوده است تا با ایجاد یک فضای برادرانه و همدل به جامعه هدف خدمت نمایند چرا که کلیه کارکنان بنیاد خود را مدیون خون شهدا می دانند و به همین دلیل همواره در تلاش هستند تا خانواده های معظم شهداء و ایثارگران احساس آرامش نمایند. ما و مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر استانها باید سعی کنیم جهت تحقق آرمان و هدف سازمان که همان هدف امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی است تلاش نماییم.

وی با اشاره به کمبود منابع انسانی در همه حوزه ها ادامه داد: در شرایط فعلی که بنیاد شهید و امور ایثارگران با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه میباشد، رشد، اقتدار و پیشرفت سازمان در گرو همکاری، تلاش مضاعف و انگیزه همه همکاران است و فعالیت بنیاد ایلام در همه آیتم ها و شاخص های عملکرد از درجه قابل قبولی برخوردار است و در مرکز، بنیاد ایلام را یک بنیاد با نشاط و فعال میشناسند.

انتهای پیام/ د

توسعه واحد های ستادی و شهرستانی توسط بنیاد شهید ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.