فرمانده انتظامی مازندران گفت: انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری برای اعتلای نظام و عمل به آن وظیفه همگانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سیدمحمودمیرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در جمع فرماندهان، مسئولان و کارکنان انتظامی استان در ساری با بیان این که انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری و عمل به آن یک وظیفه همگانی است، گفت: توجه به تولیدات داخلی موجب آرامش خاطر تولیدکنندگان و کمک به وضعیت اشتغال و معیشت مردم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در اجرای فرامین مقام معظم رهبری، کمک به اقتصاد و معیشت مردم در سال جدید از اولویت نیروی انتظامی در اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز است، افزود: برای تحقق این امر همکاری همه دستگاه‌های اجرایی با نیروی انتظامی امری الزامی است.

سردار میرفیضی با تاکید بر توسعه زیر ساخت‌ها و ایجاد بستر‌های لازم برای سرمایه گذاری و حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، گفت: باید از همه ظرفیت‌های برای تولید و حمایت از کالای ایرانی استفاده شود ضمن این که در خرید کالا‌های ایرانی و کمک به اشتغال جوانان همه ما باید پیش قدم باشیم.

فرمانده انتظامی مازندران مهمترین اولویت‌های فرماندهی انتظامی استان در سال جدید را مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مبارزه با قاچاق و افزایش کشفیات موادمخدر، پیشگیری و کاهش کشته شدگان ناشی از حوادث رانندگی و افزایش کشفیات جرایم برشمرد.

وی با اشاره به اقدامات قرارگاه جهادی آموزش، ارتقاء دانش تخصصی و مهارت افزایی کارکنان انتظامی استان را از دیگر اولویت‌های انتظامی استان در سال جدید برشمرد، گفت: تعالی رفتار کارکنان، ارتقاء خدمات انتظامی و کیفی سازی این خدمات از اهداف این برنامه هاست.

انتهای پیام/آ

توجه به تولیدات داخلی موجب آرامش خاطر تولیدکنندگان داخل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار