سخنگوی حماس راهپیمایی‌های اخیر فلسطینی‌ها را عامل برملا شدن جنایتگری رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی العهد، فوزی برهوم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین [حماس] با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد گلوله باران مواضع مقاومت در غزه بیانگر عمق بحران داخلی و گرفتاری رژیم صهیونیستی به علت برگزاری موفق راهپیمائی‌های بازگشت و شکستن حصر غزه است زیرا منجر به درهم شکسته شدن هیبت این رژیم، رسوایی جنایاتش و گسترش ابزار‌های مقابله و مبارزات فلسطینی‌ها شده است.

او افزود: دشمن صهیونیستی با این اقداماتش می‌خواهد بازی را برهم بزند تا بر بحرانی که با آن مواجه است و جنایاتی که علیه تظاهرکنندگان بی دفاع مرتکب شده است و قتل کودکان و خبرنگاران سرپوش بگذارد.

او افزود: این مسئله فقط منجر به پافشاری ملت فلسطین بر تداوم تحرکاتشان، مقابله تا دستیابی به حقوقشان و پایان دادن به رنج‌ها خواهد شد.

شبکه تلویزیونی الجزیره نیز گزارش داد اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد جهان شاهد مقاومت ملت فلسطین است.

او در سخنرانی خود در غزه درباره بازگشت آوارگان فلسطینی به فلسطین گفت: مسئله فلسطین به جایگاه سابق خود بازگشته و مسئله فلسطین، موضوع ملتی است که حقوق خود را مطالبه می‌کند. فعالیت گروه‌های فلسطینی برای بازگشت آوارگان به وطن خود ادامه خواهد داشت. مسیر بازگشت آوارگان و درهم شکستن محاصره نوار غزه به صورت مسالمت آمیز خواهد بود.

انتهای پیام/

بیانیه حماس درباره گلوله باران مواضع مقاومت در غزه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار