مدیر حوزه هنری استان ایلام گفت: به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی از 50 نفر از هنرمندان برجسته استان تجلیل خواهد شد.

تجلیل از هنرمندان برجسته استان ایلام

به گزاش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;  محمد علی قاسمی مدیر حوزه هنری استان ایلام اعلام کرد: برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی آوینی با حضور هنرمندان رشته‌های مختلف هنری در این استان برگزار می‌شود .

وی با اشاره به برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی، تاکید کرد: در هفته هنر انقلاب اسلامی بیش از 50 نفر از هنرمندان برجسته، پیشکسوت و فرهیخته استان ایلام تجلیل خواهد شد .

قلسمی  با بیان اینکه مراسم تجلیل از هنرمندان برجسته استان روز چهارشنبه هفته جاری با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان برگزار خواهد شد، افزود: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با مسئولان فرهنگی و اجرایی استان، دیدار با خانواده‌های معزز شهدای هنرمند، رونمایی از کتاب، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی ازجمله برنامه‌های این هفته خواهد بود .

مدیر حوزه هنری استان ایلام اظهارکرد : ارتقا بخشی جایگاه هنر انقلاب اسلامی، تکریم و تجلیل و پاسداشت صاحبان فکر و اندیشه و هنرمندان متعهد انقلاب اسلامی که در راستای توسعه و ترویج فرهنگ و هنر و ارزش‌های انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند از اهداف برگزاری این برنامه‌ها در هفته هنر انقلاب اسلامی است .

انتهای پیام/ه

تجلیل از هنرمندان در هفته هنر انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.