امام جمعه موقت اهوازگفت: جذب اعتبارات  امری تاثیرگذار در‌ پیشرفت پروژه های شهری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده ، امام جمعه موقت اهواز گفت: اهواز شاخص های مرکز استان و یک کلانشهر را ندارد اهواز برای دستیابی به شاخص های واقعی یک کلانشهر راه زیادی دارد شرکت های بزرگی مانند نفت، فولاد خوزستان و توسعه نیشکر در این استان عوارض آلایندگی خود را پرداخت نمی کنند و نمی توان تنها بر پایه عوارض شهروندان، به دنبال توسعه شهر بود و باید از کلانشهرهای موفق در این راه الگوگیری کرد

وی با اشاره به تزریق نیرو به شهرداری افزود: تنها کار دوره های قبلی شورای شهر اهواز، تزریق نیرو به شهرداری بود لذا مردم لذت داشتن شورای شهر خوب را تا پیش از این شورا نچشیدند ولی امیدوارم که این دوره از شورا تمام تلاش خود را برای چشیدن این طعم به شهروندان به کار بگیرد.

  حسن زاده بیان داشت: باید از صنایع و شرکت های بزرگ خوزستان کمک خواست تا اعتباراتی از این طریق برای توسعه کلانشهر اهواز جذب شود.

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: تمام کشور به ویژه استان ما با محدودیت شدید آبی روبه رو است اما تاثیر آن در خوزستان به دلیل صنعتی بودن بیشتر است.

وی افزود: از سویی دیگر شاهد تحریم های جدید غربی ها علیه ایران هستیم که وضعیت اقتصادی کشور را دچار مشکل کرده است. هم اکنون تنها راه برون رفت از این مشکلات همدلی بین مسئولان و مردم است.

انتهای پیام/م

لزوم پرداخت عوارض آلایندگی  در اهواز

برچسب ها: شهرداری ، نیشکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.