عضو شورای شهر خطاب به سرپرست‌ جدید شهرداری تهران گفت: در صورت تجلی پاکدستی‌ محبوب خواهید شد.

توصیه های مسجدجامعی به سرپرست جدید شهرداری تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران در پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، پس از اینکه سمیع‌الله حسینی مکارم به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد خطاب به او اظهار کرد: در شرایطی که پاکدستی‌ تجلی پیدا کند، محبوب خواهید شد.

وی با بیان اینکه در حوزه برنامه‌ریزی شهری محمدعلی نجفی نظریه شهری را فراهم کرد، گفت: باید این مسیر را ادامه دهیم؛ شفافیت در این راه بسیار مهم است.

وی افزود: باید شهر را خوب اداره کنیم.

وی خطاب به معاونان نجفی گفت: باید بدانید هر یک از شما نمایندگان مردم هستید‌ و این فکر را نکنید که پس از رفتن نجفی باید از این کار دست بکشید.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه نباید اجازه دهیم که شائبه‌ پراکنی در مدیریت شهری به وجود آید و خطاب به حسینی مکارم گفت: باید بدانید این صندلی گذراست، روز یکشنبه 15 نفر رأی منفی به استعفای نجفی دادند و اعلام کردند باید شهردار بمانید، اما امروز شاهد آن بودیم که 15 نفر رأی موافق به استعفای شهردار دادند و به او گفتند نباش.

وی خطاب به حسینی مکارم تأکید کرد: باید به تداوم مشاوره با شورای شهر توجه شود، تأکید می‌کنم این جمع همدل‌ در کنار شماست و می‌توانید از ما کمک بگیرید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار