یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛

عملیات غیرممکن یووه در برنابئو برای زنده ماندن رویای بوفون/ پایان ماجراجویی سویا در مونیخ

مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، امشب با برگزاری ۲ دیدار از ساعت ۲۳:۱۵ پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، امشب با برگزاری 2 دیدار از ساعت 23 و 15 دقیقه پیگیری می شود که رئال مادرید میزبان یوونتوس خواهد بود و بایرن مونیخ از سویا پذیرایی می کند.

رئال مادرید - یوونتوس (3-0)/ عملیات غیرممکن بوفون و یاران در برنابئو

تیم های رئال مادرید و یوونتوس امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید دیدار برگشت خود را برگزار می کنند. در دیدار رفت که در تورین برگزار شد کهکشانی ها با نتیجه ای دور از انتظار و عجیب یووه را شکست دادند تا بیانکونری برای بازی امشب به نمایشی خارق العاده برای صعود احتیاج داشته باشد.

وضعیت 2 تیم در رقابتهای لیگ کشورشان متفاوت است. یووه در سری آ با چهار امتیاز اختلاف نسبت به ناپولی در صدر قرار دارد و شانس اصلی قهرمانی محسوب می شود اما در طرف مقابل رئال مادرید در رتبه چهارم لالیگاست و امسال هدفی فراتر از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نمی توانند داشته باشند.

در دیدار رفت 2 تیم راموس از رئال مادرید دو کارته شد و این بازی را از دست داد. همچنین ناچو مصدوم است و حضور خسوس وایخو نیز در هاله ای ابهام قرار دارد. بدین ترتیب تنها مدافع میانی آماده زیدان، رافائل واران فرانسوی است. اگر وایخو نتواند به این بازی برسد، کاسمیرو در کنار واران، در پست مدافع میانی به میدان می رود.

در طرف مقابل پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی یووه که در دیدار رفت از زمین مسابقه اخراج شد به همراه بنتاکو دو کارته نمی توانند بانوی پیر را در برنابئو همراهی کنند. همچنین برناردسکی و بارتزالی به دلیل مصدومیت در این بازی غایب خواهند بود. 

امشب اگر یوونتوس موفق به صعود نشود احتمالا آخرین باری است که جیان لوئیجی بوفون دروازه بان پرافتخار یووه را در رقابت های لیگ قهرمانان می بینیم زیرا به احتمال زیاد او در پایان فصل از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

دیدار امشب بیست و یکمین مصاف رئال مادرید و یوونتوس است . در 20 دیدار قبل که همگی در رقابتهای اروپایی بوده است، کهکشانی ها 10 بار پیروز شدند و بیانکونری هشت برد را به دست آورده است. دو دیدار هم مساوی شده است.

فقط مصاف رئال مادرید و بایرن مونیخ با 24 مسابقه رو در رو بیشتر از مصاف رئال و یوونتوس(21 بار) در دیدارهای اروپایی بیشتر تکرار شده است.

رئال مادرید از 22 بازی اخیرش در لیگ قهرمانان، در 18 بازی حداقل 2 گل به ثمر رسانده است.

رئال مادرید از 10 بازی اخیرش در لیگ قهرمانان، در 8 بازی پیروز بوده است.

تیم زیدان از مارس 2015 تاکنون در یک بازی لیگ قهرمانان در برنابئو شکست نخورده است.

در 6 بازی اخیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان به طور میانگین بیش از 2.5 گل به ثمر رسیده است.

از 7 نبرد اخیر دو تیم در تمام رقابت ها، در 6 بازی بیش از 2.5 گل به ثمر رسیده است.

در سه بازی اخیر یوونتوس در لیگ قهرمانان، به طور میانگین بیش از 2.5 گل به ثمر رسیده است.

یووه دو دیدار از هشت دیدار قبلی خودش را که مهمان رئال مادرید بوده برده است. ( سالهای 1962 و 2008)

ترکیب احتمالی رئال مادرید:

ناواس، واران، وایخو،مارسلو، کارواخال، کروس، کاسیمیرو، مودریچ، ایسکو، بنزما و رونالدو

ترکیب احتمالی یوونتوس:

بوفون، کیلینی ، بن عطیه، ساندرو، دیشیلیو، خدیرا، پیانیچ، متوئیدی، کاستا، مانژوکیچ و هیگواین

عملیات غیرممکن یووه در برنابئو برای زنده ماندن رویای بوفون/پایان ماجراجویی سویا در مونیخ

بایرن مونیخ - سویا (2-1)/ رویای شاگردان مونتلا مقابل ارتش هاینکس با پایان می رسد

تیم بابرن مونیخ که در دیدار رفت موفق شد 2 بر یک سویا را در خانه حریف شکست دهد، امشب کاری به مراتب راحت تر از حریف در ورزشگاه آلیانز آرنای شهر مونیخ خواهد داشت. البته سویا در مرحله قبل با شکست منچستریونایتد در اولدترافورد و حذف این تیم نشان داد که اصلا تیم قابل پیش بینی ای نیست و شاگردان هاینکس اگر غفلتی انجام دهند ممکن است شاگردان مونتلا آنها را نیز از دور رقابتها حذف کنند.

باوارایی ها در مسابقات این هفته قهرمانی خود را در بوندس لیگا مسجل کردند و حال با خیالی آسوده تر تمام تمرکز خود را بر روی پیشروی در لیگ قهرمانان اروپا گذاشته اند. البته آنها در دیدار امشب غایبانی نیز دارند؛ آرتورو ویدال و داوید آلابا به همراه نویر و کومان از جمله غایبان بایرن مونیخ در این دیدار محسوب می شوند.

در طرف دیگر آندلسی ها در لالیگا خیلی وضعیت مساعدی ندارند و در مسابقات این هفته نیز با نتیجه سنگین چهار بر صفر مغلوب سلتاویگو شدند. شاگردان مونتلا در حال حاضر در رتبه هفتم لالیگا قرار دارند و اگر در ادامه این رقابتها خیلی خوب نتیجه بگیرند ، نهایتا می توانند فقط سهمیه لیگ اروپای سال آینده را کسب کنند و قطعا در لیگ قهرمانان سال بعد غایب خواهند بود.

دیدار رفت دو تیم در سویا نخستین مسابقه تاریخ دو تیم در مسابقات اروپایی بود.

بایرن مونیخ فقط سه مسابقه از 19 دیدار خانگی خود را مقابل تیمهای اسپانیایی باخته است و 13 پیروزی و سه تساوی کسب کرده است.

سویا تاکنون به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نرسیده است و در صورت موفقیت امشب برای نخستین بار به این مرحله می رسد. تنها برد آنها در خارج از خانه در مراحل حذفی لیگ قهرمانان همان پیروزی آنها در اولدترافورد مقابل منچستریونایت در مرحله قبل بود.

بایرن مونیخ 7 دیدار اخیر خود در لیگ قهرمانان را با پیروزی پشت سر گذاشته است. همچنین آنها 20 دیدار از 21 بازی اخیر خانگی خود در لیگ قهرمانان را برده اند.

در 9 دیدار از 11 دیدار اخیر سویا در لیگ قهرمانان، بیشتر از 2.5 گل به ثمر رسیده است.

بایرن مونیخ در 7 دیدار اخیر خود در لیگ قهرمانان حداقل 2 گل به ثمر رسانده است.

ترکیب احتمالی بایرن مونیخ:

اولریخ، هوملز، بواتنگ، رافینیا، کیمیچ، مارتینز، ریبری، رودریگز، مولر، آلکانتارا و لواندوفسکی

ترکیب احتمالی سویا:

ریکو، کاریکو، لنگلت، اسکودرو، ناواس، انزونزی، کورئا، وازکر، سارابیا، بنگا و موریل

عملیات غیرممکن یووه در برنابئو برای زنده ماندن رویای بوفون/پایان ماجراجویی سویا در مونیخ

انتهای پیام/

پیش بازی دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار