در مراسمی با حضور جمعی از مسوولان اجرایی، ورزشی و ورزشکاران از دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشور تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ در مراسمی با حضور جمعی از مسوولان اجرایی، ورزشی و ورزشکاران از دروازه بان مهریزی تیم ملی فوتبال ساحلی کشور تجلیل به عمل آمد. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه تجلیل از قهرمانان و ملی پوشان نقش مهمی در ایجاد انگیزه، دلگرمی ورزشکاران و ارتقای ورزش دارد گفت: بهزاد پور از ورزشکاران موفقی است که با حضور در تیم ملی فوتبال ساحلی برای ایران افتخار آفریده است.
مسعود شریعتی افزود: ورزش فوتبال ساحلی استان یزد با مشارکت بخش خصوصی و بهره گیری از نیرو‌های علاقمند بومی در سال‌های اخیر پله‌های ترقی را بسیار خوب در سطح کشور طی کرده است.

وی اظهار داشت: شهرستان مهریز در فوتبال ساحلی استعداد‌های خوبی دارد که هم اکنون چندین بازیکن این شهرستان در تیم مقاومت گلساپوش حضور دارند که باید با یک برنامه ریزی و تلاش این رشته را به گسترده در این شهرستان توسعه داد و جوانان مستعد و علاقمند را جذب کرد.

فرماندار شهرستان مهریز هم در همایش تجلیل از ملی پوش فوتبال ساحلی گفت:تجلیل از ورزشکاران مدال آور وظیفه مسئولان است تا ورزشکاران بدانند زحماتی که برای رسیدن به این مقام می‌کشند برای شهرستان بسیار ارزشمند است.
رستگاری هدف از این همایش را پاسداشت فرهنگ پهلوانی و ترویج ورزش‌های قهرمانی و همچنین گسترش فرهنگ قدرشناسی دانست.

در این مراسم با اهدا لوح و هدایا از افتخار آفرینی بهزاد پور تجلیل به عمل آمد. همچنین از مادر و خانواده این ملی پوش نیز تجلیل و قدردانی شد.

حمید بهزاد پور دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، عضو باشگاه پارس جنوبی بوشهر و متولد مهریز است که تاکنون به همراه تیم ملی در مسابقات مختلف بین المللی و جهانی حضور داشته و افتخارات زیادی کسب کرده است.

 با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، سیداحمد هاشمی معاون توسعه ورزش این اداره کل، رستگاری فرماندار مهریز، زارع معاون فرماندار، آخوندی شهردار مهریز، اعضاء شورای اسلامی شهر مهریز، محمدحسن زارع رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز و جمعی از مسئولان و ورزشکاران شهرستانی برگزار شد، از حمید بهزادپور دروازه بان شایسته تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ی

 دروازه بان یزدی تیم ملی فوتبال ساحلی تجلیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.