عضو شورای شهر بروجرد گفت: این افزایش هزینه در راستای ساماندهی کشتارگاه و نصب دستگاه پیش سردکن انجام شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عضو شورای شهر بروجرد با اشاره به اعتراض قصابان به افزایش هزینه ورودی کشتاردام در کشتارگاه گفت: این افزایش هزینه در راستای ساماندهی کشتارگاه و نصب دستگاه پیش سردکن انجام شده است.

 چگنی گفت: تا کنون امکانات کشتارگاه بروجرد به صورت نیمه رایگان دراختیارقصابان بوده و کشتار دام سبک و سنگین با هزینه بسیارکم انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه وجود دستگاه پیش سرد کن درکشتارگاه بروجرد ضروری است، گفت: درحال حاضرعملیات راه اندازی و نصب این سیستم درکشتارگاه نا تمام است که هزینه جمع آوری شده ازافزایش هزینه ورودی کشتارگاه برای تکمیل این مهم اختصاص می‌یابد.
عضو شورای شهر بروجرد بیان کرد: شهرداری یک دستگاه خدمات رسان خودگردان محسوب می‌شود براین اساس باید هزینه‌های نهاد‌های وابسته به آن ازدرآمد‌های حاصل از خدمات ارائه شده تامین شود.

چگنی بیان کرد: در گذشته هزینه کشتار هر راس دام سبک و سنگین ۴۵ هزار ریال و ۸۰ هزار ریال بوده که به ۱۵۰ هزار ریال و ۸۰۰ هزار ریال افزایش یافته است.

در پی افزایش قیمت هزینه ورودی کشتار دام در کشتارگاه بروجرد برخی از قصابان به نشانه اعتراض از کشتار دام در این واحد خودداری کردند.

انتهای پیام/د

افزایش هزینه کشتاردام در بروجرد برای ساماندهی کشتارگاه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.