معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان مشگین شهر گفت: دو چرخه سواران مشگین شهری جهت حضور در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

حبیبی، معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان مشگین شهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: 2 دوچرخه سوار مشگین شهری جهت حضور در مسابقات پارا آسیایی جاکارتا به اردوی تیم ملی دعوت شدند که مراسم بدرقه از دعوت شده گان به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری در محل اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

وی تصریح کرد: آرزوی ما موفقیت هر چه بیشتر ورزشکاران استان اردبیل به خصوص ورزشکاران مشگین شهر نه تنها در انتخابی اردوهای تیم ملی بلکه حضور در مسابقات جهانی و المپیک هست و خدا را شاکریم که دو نفر از شهرستان مشگین شهر در این اردو حضور دارند.

معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان مشگین شهر اسامی دعوت شده گان به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری پارا آسیایی جاکارتا را عنوان کرد و افزود: در ماده احیای چهار کیلومتر تعقیبی در رده سنی امید علی اصغر موسی زاده و ماده احیای چهار کیلومتر تعقیبی رده سنی جوانان آیدین بامراد به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری دعوت شدند.

گفتنی است این اردو به مدت 15 روز از 22 فروردین ماه لغایت 6 اردیبهشت در محل پیست آزادی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

دعوت 2 ورزشکار مشگین شهری به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.