فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری همه قاتلان چوپان ساوه‌ای خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سرهنگ پرویز اسدی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: در ادامه تحقیقات در رابطه با دستگیری متهمان تحت تعقیب قتل چوپانی در ساوه، با شیوه و شگرد‌های پلیسی، دو متهم دیگر پرونده در مخفیگاهی در عملیات کارآگاهان  شهرستان ساوه شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی دستگیر شدند.

یکی از متهمان قتل در تاریخ ۱۱ فروردین دستگیر شده بود که پس از انجام تحقیقات تخصصی پلیس به قتل چوپان مورد نظر به همراه دو نفر دیگر از دوستانش به انگیزه سرقت احشام او اعتراف کرد.

در تاریخ شانزدهم اسفندماه سال گذشته در اطراف یکی از کوره‌های آجرپزی شهر صنعتی ساوه، گزارش قتلی به پلیس اعلام و پس از هماهنگی با مقام قضایی، با اعزام تیم‌های انتظامی پلیس به منطقه مورد نظر، جسد بیجان چوپان ۴۵ ساله ساوه ای، در مکان مذکور در داخل چاه عمیقی کشف شد.

پس از کشف جسد چوپان مذکور با ادامه یافتن جستجو‌های فراگیر پلیس و اعزام نیرو‌های تخصصی به محل وقوع قتل رخ داده، یکی از قاتلان مقتول که از همسایگان چوپان ساوه‌ای بود، از سوی کارآگاهان پلیس مورد شناسایی قرار گرفت و با برنامه ریزی عملیاتی پلیس دستگیر شد.

قاتل در روز وقوع قتل، با دوستانش به دلیل آن که پس از سرقت احشام، از سوی چوپان مورد شناسایی قرار گرفته بودند، تصمیم به قتل او گرفته و او را به داخل چاه عمیقی در اطراف شهر صنعتی می‌اندازند.

انتهای پیام/ج

دستگیری دیگر قاتلان چوپان ساوه‌ای

برچسب ها: قتل ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.