نماینده مردم آستارا گفت: انتصابات در دستگاه‌ اجرایی نباید بر مبنای برائت‌های جبهه‌ای و حزبی و بعضا صوری و مافیایی صورت گیرد.

انتصابات در دستگاه‌های اجرایی نباید بر اساس برائت‌های جبهه‌ای و حزبی صورت گیردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ولی‌الله داداشی‌ نماینده مردم آستارا در نطق میان دستور و در صحن علنی امروز مجلس(22فروردین ماه) اظهار کرد: مردم با مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان‌شان دست و پنجه نرم می‌کنند و می‌دانیم که بر اساس قانون دولت متولی اشتغال مردم مخصوصا جوانان کشور است.

وی افزود: دولت آقای روحانی به وعده‌های خود در این زمینه عمل نکرده است و باعث افزایش نگرانی مردم شده است.

داداشی‌ تصریح کرد: دولت و مسئولان کشور سردرگم شده‌اند و نمی‌دانند چکار می‌کنند و نمی‌توانند تشخیص دهند که کدام تصمیم برای کشور بهتر است.

نماینده مردم آستارا بیان کرد:‌ آقای رئیس جمهور یکی از شعارهای شما مبارزه با فساد بوده که محقق نشده بلکه فساد به صورت همه جانبه پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است.

وی ادامه داد: دولت شما تمایل جدی به غرب دارد چرا که فکر می‌کنیم کلید حل تمامی مشکلات به دست آمریکا و کشورهای غربی است بنابراین هیئتی را به این کشورها بفرستید تا سیستم اداری و کشور داری در آن ممالکت را بررسی کنند و دلایل سالم بودن سیستم‌های اداری آنها را دریابند تا ما نیز بتوانیم از تجارب آنها استفاده و نظام اداری کشور را سالم سازی کنیم.

داداشی‌ با تاکید بر اینکه رباخواری باید از سیستم بانکی کشور جمع شود تا مردم نجات پیدا کنند، گفت: انتصابات در دستگاه‌ اجرایی بر اساس تخصص و تعهد صورت گیرد نه بر مبنای برائت‌های جبهه‌ای و حزبی و بعضا صوری و مافیایی.

وی اذعان کرد: با توجه به سرمایه گذاران و کم کردن بروکراسی اداری روند سرمایه گذاری در کشور را تسهیل کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.