تولیت آستان کریمه اهل‌بیت(س) گفت:تلاش در راستای ترویج آموزه‌های دینی یک امر همیشگی است که نباید جناحی شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛  آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان کریمه اهل‌بیت(س) ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر انجام شد، با اشاره به برخی از ویژگی‌های امام موسی کاظم(ع) اظهار کرد: ایشان نسبت به منکرات، هجوم به فرهنگ اصیل و احکام دینی و حفظ مؤمنان بی‌تفاوت نبودند به همین علت به صورت مستمر با ضد ارزش‌ها مقابله می‌کردند.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر در راستای حمایت از مردم دنبال می‌شود، اضافه کرد: احیای این فریضه دینی موجب می‌شود که انسان از تهدیدها و عناصر تهدیدآمیز در امان باشد.

تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با تاکید بر اینکه تاثیرپذیری مساجد، حرم‌ها و بازار از گروه‌های سیاسی مشکلات مختلفی را برای جامعه به دنبال خواهد داشت، گفت: هر چند سیاسیون و حزب‌های مختلف در نظام اسلامی با سلایق متفاوت فعالیت خود را دنبال می‌کنند اما برخی از امور از جمله تلاش در راستای ترویج آموزه‌های دینی یک امر همیشگی است که نباید جناحی شود.

وی خاطرنشان کرد: انسان در امور مختلف زندگی خود باید به رضای خداوند متعال توجه داشته باشند اگر در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر به رضایت خداوند متعال توجه داشته باشیم و بر اساس دستورات او عمل کنیم می‌توانیم به نتایج مورد نظر برسیم.

سعیدی با اشاره به اینکه همگان در راستای احیای فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر رسالت‌های مشخصی را بر عهده دارند،‌ عنوان کرد: بی‌توجهی نسبت به این رسالت‌ها موجب فراموش شدن این فریضه دینی در جامعه می‌شود.

انتهای پیام/ت

فریضه ی امر به معروف و نهی از منکر انسان را از تهدیدها در امان  نگه می دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار