وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی افغانستان و رئیس دفتر وی به دلیل تخطی از قانون حق دسترسی به اطلاعات از سوی کمیسیون نظارت از حق دسترسی به اطلاعات به دادستانی کل معرفی شده است.

وزیر مخابرات افغانستان به دادستانی کل معرفی شدبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی افغانستان و رئیس دفتر وی به دلیل تخطی از قانون حق دسترسی به اطلاعات از سوی کمیسیون نظارت از حق دسترسی به اطلاعات به دادستانی کل معرفی شده است.
مکتوبی به دست رسانه‌ها افتاده است که نشان می‌دهد کمیسیون نظارت از حق دسترسی به اطلاعات، شهزاد آریوبی، وزیر مخابرات و رئیس دفتر وی را به دلیل آنچه عدم همکاری آن‌ها در دادن اطلاعات به متقاضیان عنوان کرده، به دادستانی کل معرفی کرده است.
بر اساس این مکتوب، حوا علم نورستانی، رئیس کمیسیون نظارت از حق دسترسی به اطلاعات از دادستانی کل کشور خواسته است که وزیر مخابرات و رئیس دفتر او را مورد پیگرد قانونی قرار دهد.
در این مکتوب آمده است که بر اساس مصوبه جلسه ۶ حمل/ فروردین بنابر دلایلی که در آن مصوبه ذکر شده است، رئیس دفتر وزیر مخابرات باید به دادستانی معرفی میشد، اما این وزارتخانه در زمینه هیچ اقدامی نکرده است.
چندی پیش روزنامه اطلاعات روز از اختلاس میلیاردها افغانی در جمع آوری محصول مالیاتی کریدیت‌های شرکت‌های مخابراتی خبر داده بود.
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.