زهرا شاه حیدری و مینا قره خانی در دومین مرحله ی اردوی تیم ملی جوجیتسو که به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی جاکارتا برگزار می شود، حضور دارند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی جوجیتسو در بخش بانوان که 21 بهمن ماه 1396 با حضور نایب رییس بانوان فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش انجام شد، نخستین اردوی آماده‌سازی این تیم برای حضور در بازی‌های آسیایی، از تاریخ 19 اسفندماه سال گذشته آغاز شد.

ملی‌پوشان جوجیتسو بانوان هم‌اکنون با حضور 15 ورزشکار منتخب که دو نفر از آنها کرمانی هستند، دومین مرحله از اردوهای خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌کنند.

اردونشینان تیم جوجیتسو دختران تا 27 فروردین جاری صبح‌ها زیر نظر مهسا روحی مربی بدنساز این تیم، به تمرینات قدرتی و بدنسازی می‌پردازند و بعد‌از‌ظهرها نیز با هدایت سوده کمندانی مربی تیم ملی جوجیتسو بانوان، تمرینات تخصصی جوجیتسو را پیگیری می‌کنند.

تیم جوجیتسو دختران پیش از بازی‌های آسیایی جاکارتا، مسابقات جوجیتسو قهرمانی آسیا را اواسط تیرماه سال جاری به میزبانی آلماتی قزاقستان پیش‌رو خواهند داشت که در دو استایل نوازا و فایت به این مسابقات اعزام می شوند و پس از این مسابقات، تمرینات این تیم برای حضور در جاکارتا پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/ب

دعوت بانوان ورزشکار کرمانی به اردوی تیم ملی جوجیتسو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار