رییس هیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه به همراه قهرمانان ، از امید قادری مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه تقدیر کرد

تقدیر رییس هیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه از مدیر کل بهزیستی استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های   باشگاه خبرنگاران جوان  ازکرمانشاهپیش از ظهر امروز پنجشنبه ۲۳ فروردین عزت اله پرنیان به همراه قهرمانان پارالمپیک و جهانی با حضور در دفتر مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه به پاس زحمات و توجه ویژه ایشان به جانبازان و معلولین، لوح تقدیر که از سوی ریاست فدراسیون جانبازان و معلولین تهیه گردیده بود، اهدا نمودند.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت:ما بعنوان سازمان بهزیستی ، مدافع و حمایت کننده از ورزشکاران معلول، این وظیفه را داریم با تمام توان این افتخار آفرینان را حمایت کنیم.

وی گفت:سال جدید با در اختیار گذاشتن فضای ورزشی بهزیستی کرمانشاه و همچنین کمک هزینه های سفر به مسابقات خارج از کشور را فراهم کنیم . تا این قهرمانان بتوانند در این افتخار آفرینی نقش ایفاء کنند.

در پایان مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه بیان داشت: انصافا جناب آقای عزت اله پرنیان یکی از رئیس هیات های بسیار خوبی است ، که بجد پیگیر کار معلولین میباشند، تقدیر و تشکر می نمایم.

پرنیان عنوان کرد:در سال ۹۶ بعنوان هیات برتر در سراسر ایران شناخته شده ایم. در این سال ۱۹ نفر اعزام به مسابقات برون مرزی بودند که خوشبختانه با ۱۸ مدال رنگارنگ دست پر باز گشتند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

رییس هیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه از مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه تقدیر کرد

 

 

 

برچسب ها: کرمانشاه ، تقدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.