رئیس فدراسیون والیبال درباره انتخاب دبیر جدیدگفت: هنوز با هیچ گزینه‌ای برای سمت دبیر کلی وارد مذاکره نشدیم.

باهیچ گزینه ای برای دبیر کلی مذاکره نکرده ایم/ خاتم اردکان صد در صد به آسیا می رودبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان احمد ضیایی رئیس فدراسیون والیبال در گفت و گو با رادیو درباره انتصاب افشاردوست به عنوان رئیس ورزش منطقه آزاد کیش و رفتنش از فدراسیون گفت: رفتن افشاردوست از فدراسیون باب میل من نبود. البته رفتن او و حضور در سمت دیگر، پیش از مجمع نیز مطرح شده بود اما خیلی جدی نبود. اما ناگهان بعد از مدتی افشاردوست برای پست جدید انتخاب شد. ما قول همکاری های بیشتر را از افشاردوست در زمان غیبتش گرفته ایم و خوشبختانه او هم علاقه زیادی به والیبال دارد اما از جهت پیشرفت منطقه آزاد کیش مطمئنا جایگاه خوبی برای او خواهد بود. حضور او در کیش می تواند باعث اتفاقات خوبی در این منطقه باشد.

با هیچ گزینه‌ای برای دبیر کلی مذاکره نکرده ایم

ضیایی افزود: البته افشاردوست فعلا در فدراسیون حضور دارد. به دنبال گزینه های جدید هستیم اما هنوز با کسی راجع به این موضوع صحبت نکرده ایم. این پست علاقمندی زیادی را می خواهد و تعطیلی ندارد.

سلیقه کاری من و روابط عمومی یکسان نبود

او درباره تغییر روابط عمومی فدراسیون در روزهای اخیر اضافه کرد: سلیقه کاری روابط عمومی و بنده یکسان نبود. احساس می کردم روابط عمومی در فدراسیون به رسانه تیم ملی تبدیل شده بود. این در حالی است 31 استان هم تمایل دارند فعالیتشان دیده شود. والیبال کشور باید از تریبون روابط عمومی نشان داده شود. در حال حاضر امیر حسینی جایگزین شده است که 6 ماه به طور آزمایشی با او همکاری می کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال درباره این که آیا برای خداحافظی از اعضای قدیمی فدراسیون جشن و یا مراسم تقدیری انجام می شود یا خیر تصریح کرد: بله حتما. برای پایان لیگ جشنی خواهیم داشت که در آن مراسم خداحافظی داورزنی و دیگر دوستان را برگزار خواهیم کرد.

آذربایجان شرقی یک سالن استاندارد هم ندارد

او درباره سفرش به استان آذرباجان شرقی و رصد شرایط برای برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در رده نوجوانان بیان کرد: روز گذشته به اتفاق درخشنده با استاندار، مدیر کل اداره ورزش و جوانان و هیات والیبال استان آذربایجان شرقی دیداری داشتیم. بیش از 85 درصد هماهنگی ها انجام شده است. متاسفانه این استان با این سابقه و استعداد در والیبال یک سالن استاندارد ندارد. هماهنگی های لازم در بخش ترمیم کف پوش، نور، تهویه و محل استقرار تیم ها انجام شد. با این کار ورزش استان دارای سرمایه خوبی در بخش والیبال خواهد شد. در طول تاریخ والیبال هیچ استانی میزبان 18 تیم نبوده است.

احتمال می رود خاتم اردکان به جام باشگاه ها اعزام شود

ضیایی درباره وضعیت تیم بانک سرمایه خاطر نشان کرد: جلسه ای با هیات مدیره و مدیر عامل بانک سرمایه داشتیم. آن ها به صورت شفاهی انصراف خود را از لیگ برتر اعلام کردند اما به صورت مکتوب اعلام نکرده اند. 2 روز گذشته نامه ای به شکل ضرب الاجل برای بانک سرمایه ارسال شده است تا به صورت مکتوب نیز انحلال خود را اعلام کنند و این ضرب الاجل دیروز به پایان رسید. به احتمال 99 درصد تیم خاتم اردکان به جام باشگاه ها اعزام می شود. برخی به اشتباه اعلام کردند بانک سرمایه قصد دارد امتیاز خود را بفروشد و تیمی که امتیاز را خریداری می کند می تواند در آسیا حضور داشته باشد که این طور نیست. تیمی که امتیاز سرمایه را خریداری کند تنها می تواند در سوپر لیگ حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

اظهارات ضیایی درباره وضعیت والیبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار