نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت : طرح‌های تشویقی برای توسعه مناطق روستایی اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ایران همواره پشتیبان نظام بودند گفت : روستاها منابع و ذخایر تولید در کشور هستند و امسال که با عنوان حمایت از کالای ایرانی نام‌ گذاری شده است باید در راستای رونق تولید نیز گامی مؤثر و عملیاتی برداریم.

نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در ادامه تصریح کرد : این سرزمین همواره پس از انقلاب در صدد از بین بردن اعتقاد و باور مردم به این نظام بودند و در این مسیر دسیسه‌ چینی‌های زیادی کردند. نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک نظام کاملاً مردمی است و مردم در مدیریت آن نقش مستقیم و غیرمستقیم دارند.
وی تاکید کرد : مسئولان باید با مردم صداقت داشته باشند و این امر می‌تواند اعتماد ازدست ‌رفته مردم را بازگرداند و مردمی بودن مسئولان و زندگی در بین مردم نقش مؤثری در رفع مشکلات مردم دارد و باید برای خدمت ‌رسانی به آن‌ها از تمام ظرفیت‌های موجود بهره‌گیری کرد.

انتهای پیام / گ

روستاها منابع و ذخایر تولید در کشور هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.