فرماندار بویراحمد از اختصاص 2 میلیارد تومان ویژه گازرسانی به روستاهای دلی‌خمسیر و تنگ باوری خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ فرماندار بویراحمد در شورای اداری این بخش با اشاره به عملیاتی نشدن تعداد زیادی از مصوبات کمیته برنامه‌ریزی سال ۹۶ که اعتباری بالغ بر۶ میلیارد تومان در برداشته گفت: لازم به توضیح است که به خاطر عدم تخصیص بودجه که دیر تخصیص دادند بخشی از بودجه عملیاتی نشده است و البته اعتباراتی که الان به بخش کبگیان تخصیص داده‌اند دو سوم آن از اعتبارات نفت است که خوشبختانه تخصیص صد درصدی است و تا پایان سال مالی تلاش برای جذب این تخصیص‌ها انجام می‌شود.
شاهرخ کناری گفت: با پیگیری استاندار و نماینده مردم و فرمانداری با مدیرعامل شرکت گاز استان تفاهم‌نامه را امضا کردیم که مبلغ دو میلیارد تومان برای گازرسانی به روستای دلی خمسیر و تنگ باوری از روستاهای فاقد گاز کبگیان اختصاص پیدا کند.
فرماندار بویراحمد با گوشزد به مدیران شهرستان افزود: مسئولان یا وعده ندهیم یا اگر وعده می‌دهیم عملیاتی شود.
کناری گفت: اگر وعده هم دادیم و دوستان پیگیری نکنند بلکه کار پیگیری تا عملیاتی وظیفه خود فرماندار است.
 
کناری تصریح کرد: همین جا وعده می‌دهم که صد میلیون تومان از اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری برای برق‌رسانی و آبرسانی به مناطق عشایری که در حد توان فرمانداری است اختصاص بدهم.
وی در خصوص جاده ارتباطی شهر چیتاب به دهستان چنار و پاتاوه دهدشت گفت: اگر صحبتی بین مدیر راه و شهرسازی و بخشدار است با انتخاب پیمانکار ساخت جاده ارتباطی که چند سال است رها شده دوباره از سر گرفته شود.
کناری افزود: همچنین جاده عشایری روستای بابکان به کوه نرماب که باید برقرار شود پیگیری می‌شود.
وی افزود: در خصوص برنامه های بهزیستی که ۵۰۰ پرونده تشکیل و به استان ارسال شد مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات به بخش کبگیان داده شده است و به زودی نمایندگی بهزیستی در این بخش افتتاح گردد.
وی گفت: در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری اگر پروژه‌ای باشد تسهیلات خوبی تخصیص داده می‌شود.
فرماندار افزود: در بخش ورزش و جوانان شهرستان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده پس چرا در بخش کبگیان هیچگونه پروژه‌ای اجرایی نشده است که باید پیگیری شود.
در پایان جلسه به نمایندگی از دهیارن بخش کبگیان از غلام‌محمد دادشاهی دهیار نمونه بخش ، امام جمعه و بخشدار کبگیان با حضور فرماندار و مدیران استانی و شهرستانی تقدیر و تشکر به عمل آمد.
انتهای پیام/غ

 افتتاح نمایندگی بهزیستی در بخش کبگیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.