رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر قم گفت:بیش از 157کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک در قم کشف و چهار نفر در این رابطه دستگیر شدند.

بيش 157 کيلوگرم ترياک در قم کشف شدبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛بلفکه،رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر قم اظهار کرد: در پی کسب خبری از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز مشخص شد، تعدادی از قاچاقچیان قصد دارند مقدار قابل توجهی مواد مخدر را با دو دستگاه خودرو از جنوب کشور به استان البرز منتقل کرده و از حوزه استحفاظی قم عبور کنند که پس از اعلام به پلیس مبارزه با موادمخدر استان قم، موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه ضمن هماهنگی قضائی ماموران به محورهای مواصلاتی اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری سرانجام هر دو خودرو شناسایی و متوقف شدند.

بلفکه عنوان کرد: پس از انتقال خودروها به پلیس مبارزه با موادمخدر استان از یکی از خودروها بیش از 84 کیلوگرم تریاک در قالب 30 بسته و از خودروی دیگر بیش از 73 کیلوگرم تریاک در قالب 28 بسته، کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قم گفت: در این ارتباط چهار نفر دستگیر شده و در نهایت پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

انتهای پیام/ش

کشف تریاک در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار