بارندگی در شهرستان کوهدشت تا روز سه شنبه ادامه دارد

رئیس اداره هواشناسی کوهدشت گفت: بارندگی در شهرستان کوهدشت تا روز سه شنبه به صورت پراکنده ادامه دارد و در صورت وزش باد، پدیده گردوغبار در این شهرستان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،بهروز مراد پور رئیس اداره هواشناسی کوهدشت بابیان اینکه بارش باران در شهرستان کوهدشت تا روز سه‌شنبه به‌صورت پراکنده تداوم دارد و وزش باد شدید و متوسط در شهرستان کوهدشت پیش‌بینی می‌شود اظهار داشت: پس از پایان بارش‌ها، در کوهپایه‌ها با پدیده مه مواجه هستیم و در صورت وزش باد، پدیده گردوغبار در شهرستان کوهدشت پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به پدیده‌های پیش رو، دمای هوا در شهرستان کوهدشت متغیر است افزود: هوای کوهدشت در روز جمعه با بارش پراکنده و وزش باد، شرایط ابری و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره هواشناسی کوهدشت عنوان کرد: بارش‌های اخیر در شهرستان کوهدشت به‌ شکل رگباری است و بارندگی به صورت پراکنده تداوم خواهد داشت.

وی بیان کرد: شروع سال زراعی از اوایل مهر است که از ابتدای مهرماه سال 96 تاکنون بارندگی‌ها 258.7 میلی‌متر بوده که این مقدار بارندگی در سال گذشته 306.7 میلی‌متر بوده است.

مراد پور تصریح کرد: پایین‌ترین میزان بارش در طول دوره آماری یعنی از سال 76 که ایستگاه هواشناسی کوهدشت تأسیس و پارامترهای هواشناسی در آن اندازه‌گیری شده، در سال زراعی 87-86 بوده که میزان بارش در این فصل 184 میلی‌متر بوده‌، همچنین بالاترین میزان بارش در طول دوره آماری در شهرستان کوهدشت در فصل زراعی95 -94 با میزان 610 میلی‌متر به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/پ

 

بارش باران در خرم آباد

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.