با جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور، بسیاری از مشکلات اقتصادی رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ حجت الاسلام سید محمد جواد آیت اللهی؛ امام جمعه موقت یزد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته یزد گفت: شعار امسال حمایت از کالای ایرانی است و  در گام اول دولت باید با جدیت و درایت مانع ورود کالا‌های قاچاق به کشور شود، با تحقق این مهم، بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور رفع خواهد شد.

حجت الاسلام آیت اللهی افزود: متاسفانه در حال حاضر کالای قاچاق در مقابل چشم مسئولیم وارد کشور می شود و این کار با اهداف کشور و نظام و به خصوص اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالا و منابع داخلی در مغایرت است.

وی گفت: واحد‌های تولیدی و صاحبان صنایع برای کمک به اقتصاد کشور و  تحقق هر چه بهتر شعار انتخابی سال ۹۷،  باید اقدام به تولید کالا‌های با کیفیت  و طبق استاندارد لازم  نمایند تا مردم رغبتی برای خرید کالای خارجی نداشته باشند.

امام جمعه موقت یزد ادامه داد: مردم باید برای حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال مولد و مفید بیش از گذشته در خرید اجناس داخلی اهتمام ورزند چراکه تحقق شعار سال بدون همراهی و حمایت آن‌ها میسر نیست.

حجت الاسلام آیت اللهی تصریح کرد: نحوه  برگزاری برنامه ها و مسائل فرهنگی و دینی در استان اهمیت بسیار زیادی دارد و انجام برخی کار‌های فرهنگی در استان مناسب نیست و 
مسئولان باید برای ارتقای برنامه‌های مذهبی و ارزشی بکوشند.

وی به روز ارتش اشاره و با قدردانی از نیرو‌های مسلح به داشتن آمادگی و قدرت در برابر دشمنان تاکید کرد و یادآور شد: توکل برخدا و حفظ آمادگی در سایه دین موجب شکست توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب است.

انتهای پیام/غ

خطبه های نماز جمعه یزد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.