سرمربی سپاهان گفت: باید به این فکر کنیم که آنقدر خوب باشیم که آینده را روشن کنیم و باید فکر کنیم که در لیگ برتر می‌مانیم و از بازیکنان حمایت کنیم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،منصور ابراهیم زاده پس از تساوی یک بر یک مقابل صنعت نفت آبادان، در نشست خبری اظهار داشت: در روزی که می‌توانستیم برنده بازی باشیم و تفاضل گل‌مان را هم افزایش بدهیم مساوی شد و با بازی که برای ما نابخشودنی بود، یک امتیاز به ‌آنها دادیم؛ در حالی‌ که هم از عمق حرکت کردیم هم شوت زدیم و هم ارسال کردیم.

وی ادامه داد: اید به بازی‌های دیگر فکر کنیم و در دو بازی آینده بتوانیم نتیجه خوبی برای تیم رقم بزنیم، همانطور که نفت اشتباه کرد بازیکنان تیم ما هم اشتباه کردند و می‌توانستیم بهتر از این هم باشیم.

سرمربی تیم سپاهان درخصوص فشار روانی و استرس بازیکنان توضیح داد: برای اینکه ببینیم چنین چیزی درست بوده باید به شرایط نگاه کنیم؛ با همین شرایط به تیم نفت نباختیم. اگر به گذشته این تیم نگاه کنیم می بینیم که شرایط بهتری را پیدا کرده ایم.
ابراهیم زاده گفت: در بخش های مختلف از جمله روانشناسی تغییر کرده‌ایم اما باید بیشتر کار کرد؛ استرسی که به بازیکنان غالب می‌شود اکنون کم شده البته برطرف نشده است. زمان طولانی مدتی نیاز داریم اما بیشتر اوقات استرس بازیکنان را بیشتر تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا هنوز بین بازیکنان هماهنگی برای زدن کاشته وجود ندارد بیان داشت: ینطور که شما سوال می‌کنید همه ما را زیر سوال بردید زیرا در مورد من دارید صحبت می‌کنید. قبل از حضور من هم در تیم شرایط همین گونه بود؟ الان هم روی هر ضربه ای بازیکن ضربه زننده مشخص است و در هر پست دو بازیکنانی مثل شریفی، آقایی، محمدی و چپ پا هستند و انتخاب ضربه زدن هم بین آنها خواهد بود.

وی ادامه داد: ضربه کاشته‌هایی که از کنار می‌زنیم کاملا مشخص است که کدام بازیکنان مسئول ضربه زدن هستند. می‌توانید بپرسید که ضربات ایستگاهی زیادی داشتید اما بخوبی از آن استفاده نکردید! اگر دو بازیکن سمت توپ می‌روند برای پاس کوتاه یا حرکت دیگری است. سمت چپ و راست ما زننده های ضربه های کاشته مشخص است.

سرمربی سپاهان در مورد فاصله ۵ امتیازی سپاهان با نفت و احتمال بقایش در لیگ برتر و اینکه هفته آینده سپاهان با استقلال خوزستان بازی دارد و با ویسی باید مقابله کند ، اظهار داشت: باید به این فکر کنیم که آنقدر خوب باشیم که آینده را روشن کنیم و باید فکر کنیم که در لیگ برتر می‌مانیم و از بازیکنان حمایت کنیم. علی محمدی بعد از مصدومیت به تیم ‌آمده است و یکی از بازیکنان تیم است مثل سایر بازیکنان، در بازی با استقلال خوزستان باید به این فکر کنیم که خوب بازی کنیم و آرامش داشته باشیم و به حاشیه ها و اتفاقات دیگر توجهی نداشته باشیم تا به مشکل برنخوریم.

وی درمورد شعار هواداران در پایان بازی گفت: هواداران تا دقیقه ۹۰ بازی تشویق کردند. حتی در تبریز هم تا دقیقه 3+90 بازیکنان را تشویق کردند و امروز هم همین گونه بود. ینکه هواداران چنین شعارهایی می‌دهند را باید به قبل نگاه کنید. فرق هوادار با ما این است که وقتی تیمی دو بار به یک تیم می‌بازد دوست دارد برای بار سوم برنده شود.

سرمربی تیم سپاهان ادامه داد: همین چهار بازیکن خارجی تیم نفت در دقایق پایانی بازی را برای تیمشان در می آورند اما در بازی امروز بازیکنان ما خیلی خوب آنها را کنترل کردند.

ابراهیم زاده در خصوص ادامه همکاری با تیم سپاهان توضیح داد: نگران این نیستم و تا زمانی که در سپاهان هستم هدف هایم در مورد درک فوتبال، قدرت فوتبال و آموزش فوتبال پیگیری می‌کنم و از هیچ چیز هم نمی‌ترسم. هر مربی دیگری هم بیاید و بازیکنان در پازل تاکتیکی اش نباشد بازیکن را بازی نمی‌دهد. اگر بازیکنانی که بخواهند از تیم هم بروند باید خوب بازی کنند تا دیده بشوند.

 

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.