دبیر جامعه اسلامی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر اصفهان گفت: تحقیر غرب و ذلت سعودی‌ها ناشی از ایستادگی محور مقاومت در منطقه است و نخواهند توانست با این ترقه بازی‌ها مردم سوریه را از تعیین آینده خودشان محروم کنند.

علی آقنوت در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اظهار کرد: اقدامات اخیر آمریکا، انگلیس و فرانسه در سوریه باعث رسوایی مستکبرین جهانی شد که دروغگویی و ساختن بهانه‌های واهی، از جمله کاربرد سلاح شیمیایی در سوریه باعث تضعیف بیش از پیش آن‌ها شده است.

وی افزود: کشورهای حمله کننده با این حرکت، در پی دادن فرصت بازسازی به تروریسم و در حاشیه نگه داشتن مسئله اسرائیل بودند که سبب بی اعتباری شورای امنیت و سازمان ملل شد.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر اصفهان ادامه داد: آمریکا و متحدانش اگر به دنبال ثبات منطقه در سطح بین‌الملل هستند مانع جنایت‌های وحشیانه عربستان در یمن شوند و دست از دادن تجهیزات نظامی و نادیده گرفتن اقدامات متجاوزانه بردارند.

آقنوت تصریح کرد: شکست مثلث آمریکا، صهیونیسم، عربستان در منطقه قطعی است چرا که در حمله جنایت‌کارانه اخیر شاهد بی‌نتیجه بودن این اقدام بوده‌ایم.

وی عنوان کرد: تحقیر غرب و ذلت سعودی‌ها ناشی از ایستادگی محور مقاومت در منطقه است و نخواهند توانست با این ترقه بازی‌ها مردم سوریه را از تعیین آینده خودشان محروم کنند.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: ملت ایران به ویژه جوانان مؤمن انقلابی در کنار ملت مظلوم و پیروز سوریه خواهند بود که این پیروزی حاصل مقاومت دولت و ملت سوریه بوده است.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: آمریکا ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.