فرمانده سپاه نهاوند گفت: شهدای گروه انقلابی ابوذر نهاوند به عنوان شهیدان شاخص سال ۹۷ استان همدان معرفی شدند.

گروه انقلابی ابوذر به عنوان شهدای شاخص سال ۹۷ استان معرفی شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ کامران کریمی فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: شهدای گروه انقلابی ابوذر شهیدان عباد الله خدا رحمی، بهمن منشط، ولی‌الله سیف، ماشاء‌الله سیف، حجت عبدلی و روح‌الله سیف که در سال 52 به دست حکومت مستبد پهلوی به شهادت رسیدندکه از طرف مسئولان استانی و شهرستانی به‌عنوان شهدای شاخص استان همدان در سال 97 انتخاب شدند.
وی گفت: همچنین شهید محمد سلیمی به عنوان شهید شاخص سال ۹۷شهرستان نهاوند انتخاب و معرفی شد.
کریمی افزود: گروه انقلابی ابوذر نهاوند شهدای جوان و دانش آموزی بودند که با پیروی از رهبر گروه خود شهید حاج محمد طالبیان به مبارزه با ظلم و جور حکومت شاه پرداختند و جان خود را فدای انقلاب کردند.
فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: امروز باید نسل جوان انقلابی و آرمانخواه ما مرام و مسلک این گروه انقلابی و ولایت مدار و دانش آموز را سرلوحه کارهای خود قرار دهند و با مطالعه وصیت نامه آنها بیشتر در مورد این شهیدان مطالعه کنند.
کریمی گفت: تاکنون با کمک دستگاه های فرهنگی شهرستان نهاوند مانند بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهرداری، فرمانداری و سپاه اقدامات خوبی برای معرفی این شهیدان انقلابی انجام شد از جمله احداث یادمان این شهدا برگزاری یادواره و تلاش برای ساخت ساخت سریال تلویزیونی آنها اقداماتی بود که برای معرفی بهتر آنها به جوانان و جامعه انجام شد.

انتهای پیام /د.ا

گروه انقلابی ابوذر شهدای شاخض سال استان همدان

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.