فرمانده انتظامی استان زنجان از كشف 22 كيلو 450 گرم مواد مخدر از نوع ترياك و دستگيری 3 قاچاقچی سابقه دار در زنجان خبر داد‌.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار آزادی فرمانده انتظامی استان  زنجان در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعالیت یک باند در امر تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی گفت: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد این افراد به صورت عمده در تهیه و قاچاق مواد مخدر فعالیت دارند.
فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند این متهمان قصد دارند مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از استان‌های شرقی به وسیله دو دستگاه خودرو به استان‌های غربی کشور منتقل و توزیع کند.
 سردار آزادی با اشاره به اینکه عملیات دستگیری این متهمان آغاز و با تشکیل ۴ تیم از پلیس مواد مخدر مرکز استان به اجرا درآمد خاطر نشان کرد:، مأموران موفق شدند متهمان را با دو دستگاه کامیون در اتوبان زنجان - قزوین شناسایی و متوقف کنند.
وی با تاکید بر اینکه ماموران در بازرسی دقیق از خودرو متهمان ۲۲ کیلو ۴۵۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک که در کامیون‌ها جاسازی شده بود کشف کردند، گفت: این متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و روانه زندان شد.
انتهای پیام/ن

 

کشف مواد مخدر در زنجان

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.