رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال گفت: جاده اسالم خلخال از جاذبه های طبیعت گردی این شهرستان بوده و مستعد ایجاد کمپ های گردشگری است.

عادل خلیلی، رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، تصریح کرد: جاده اسالم به عنوان یکی از راه های ارتباطی گردشگری کشور محسوب می شود که همه ساله خیل عظیمی از گردشگران از آن بازدید دارند.

وی افزود: به دلیل واقع شدن این جاده در مناطق جنگلی، طبیعتی کم نظیر به وجود آمده و گردنه الماس واقع در این محور یکی از مناطق نمونه گردشگری کشور محسوب می شود.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال تاکید کرد: طبیعت بکر منطقه و مناظر زیبا موجب شده تا این جاده مستعد راه اندازی مراکز اقامتی و کمپ های گردشگری باشد.

خلیلی اضافه کرد: به ویژه مشارکت خود ساکنان و سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ایجاد کمپ های گردشگری با هدف توسعه بوم گردی مورد استقبال است.

وی تاکید کرد: شهرستان خلخال به دلیل استعدادهای قابل توجه در طبیعت گردی قابلیت ممتازی برای توسعه بوم گردی دارد و در مناطق مختلف به ویژه جاده اسالم توسعه بوم گردی دنبال می شود.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال تاکید کرد: با تقویت زیرساخت های گردشگری و پاسخ به نیازها و سلایق جدید گردشگران می توان زمینه توسعه گردشگری شهرستان خلخال و حتی استان اردبیل را فراهم ساخت.

خلیلی معتقد است دستیابی به این مهم با مشارکت بخش خصوصی تسریع خواهد شد و به همین دلیل از طرح و برنامه های جدید در این راستا استقبال می شود.

انتهای پیام/ح

جاده اسالم به عنوان یکی از راه های ارتباطی گردشگری کشور محسوب می شود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.