ارتقا کمی و کیفی فضای سبز، مهم ترین اقدام شهرداری

شهردار منطقه یک کلانشهر اهواز مهم ترین اقدام شهرداری این منطقه را ارتقا کمی و کیفی فضای سبز عنوان کرد.

مهراب فلسفی زاده، شهردار منطقه یک کلانشهر اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم ترین اقدامات شهرداری این منطقه را ارتقا کمی و کیفی فضای سبز در این منطقه عنوان کرد و بیان داشت: تعمیر و تجهیز ایستگاه های پمپاژ آب خام و شبکه دسترسی آن، فعال سازی یا تعمیر اساسی ۱۵ آبنما در سطح منطقه، آغاز فاز ۲ پارک ربیع و احداث پارک انتهای خیابان فاطمی زاده، کاشت گونه های جدید درختی و درختچه های گلدار و کاشت آلترهای رونده، روشنایی اغلب پارک ها و خرید ۳۳۰ عدد پروژکتور LED به منظور کاهش برق مصرفی و نصب برج های روشنایی در سایر پارک ها از جمله اقداماتی هستند که در این زمینه انجام شده است.

وی، استفاده از نیروهای بخش فضای سبز در رنگ آمیزی جداول به متراژ 18 کیلومتر به منظور کاهش هزینه ها را از دیگر اقدامات شهرداری منطقه یک عنوان کرد.

فلسفی زاده انجام برنامه ریزی برونسپاری نواحی ۱ و ۲ فضای سبز به پیمانکار اشاره و اظهار کرد: این اقدام به منظور ارتقا کمی و کیفی فضای سبز نواحی مذکور صورت گرفت.

شهرداری منطقه یک اهواز افزود: شهرداری آمادگی دارد از ظرفیت بخش خصوصی به منظور خدمات دهی بیش تر و بهره برداری بهتر در پارک های سیاحتی و کارون استفاده نماید.

این مقام مسئول در ادامه به پرداخت معادل 6 ماه حقوق کارگران فضای سبز که ۳ ماه آن مربوط به معوقات بوده (تسویه حقوق ها تا پایان ۹۶) و نیز پرداخت عیدی و سنوات سال ۹۵ که جزء معوقات بوده در دوره 2 ماهه تصدی این شهرداری اشاره کرد و اذعان داشت: این اقدام سبب افزایش انگیزه نیروها بخصوص در بخش های مختلف خدماتی می شود.

مهراب فلسفی زاده، یکی از اولویت های کاری شهرداری منطقه یک را پرداخت به موقع حقوق نیروها عنوان و بیان کرد: با توجه به زحمات مجموعه نیروهای شهرداری این منطقه در راستای خدمت رسانی به شهروندان، تلاش می کنیم که با وجود مشکلات فراوان از تعویق پرداخت حقوق این نیروها جلوگیری نماییم.

انتهای پیام/گ

مهم ترین اقدام شهرداری، ارتقا کمی و کیفی فضای سبز در اهواز

برچسب ها: شهرداری ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.