ستاره مصری تیم فوتبال لیورپول با تداوم گلزنی‌های خود در فصل جاری می‌تواند رکورد مهاجمان بزرگ قاره سبز را بشکند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد صلاح ستاره بی، چون و چرای لیورپول در این فصل در دیدار شب گذشته تیمش برابر بورنموث برای سی امین بار گلزنی کرد تا درفاصله پنج هفته به پایان بازی‌های لیگ برتر بیش از دله الی تاتنهام شانس کسب عنوان آقای گلی و کفش طلا را داشته باشد.
از طرف دیگر ستاره محبوب تیم ملی مصر با وجود این که اولین فصل حضور خود در لیگ جزیره را تجربه می‌کند، شانس تاریخ سازی و شکستن رکورد مهاجمان بزرگ اروپا را نیز دارد.


در حال حاضر کریستیانو رونالدو، آلن شیرر و لوئیس سوارز تنها بازیکنانی هستند که موفق شده اند در یک فصل ۳۸ مسابقه ای، ۳۱ گل به ثمر برسانند و محمد صلاح برای برابری با رکورد این سه مهاجم و حتی عبور از آن‌ها ۵ بازی فرصت دارد.
با توجه به روند گلزنی‌های این بازیکن ۲۵ ساله، اگر صلاح بتواند روند گلزنی خود را حفظ کند، عبور از رکورد ۳۱ گل در ۳۸ بازی بسیار محتمل است.


صلاح می‌گوید: " بسیار افتخار می‌کنم که خودم را در حال مبارزه برای شکستن رکورد لیگ برتر می‌بینم. من در مورد هر بازی فکر می‌کنم. این هدف من است، من می‌خواهم گل بزنم، می‌خواهم به تیمم کمک کنم تا دوباره پیروز شود.
گفتنی است، محمد صلاح با کسب عنوان بهترین بازیکن ماه مارس، اولین بازیکنی شد که در یک فصل سه بار این عنوان را کسب کرده است.
انتهای پیام/

خیز محمد صلاح برای عبور از رکوردهای رونالدو و شیرر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار