مدیر شهرداری منطقه 3 کلانشهر اهواز از تکمیل روشنایی پارک کوی فرهنگیان پس از خاموشی طولانی مدت خبر داد.

مجتبی یوسفی، مدیر شهرداری منطقه 3 کلانشهر اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه ایجاد روشنایی در پارک های محله ای و فضای سبز سطح محلات از جمله اقداماتی بود که بصورت ویژه در دستور کاری حوزه زیباسازی این منطقه قرار گرفت، اظهار داشت: نیروهای واحد زیباسازی معاونت خدمات شهری با تلاش شبانه روزی نسبت به رفع نواقص از جمله؛ کابل کشی، رفع اتصالی، ایجاد روشنایی مجدد، نصب پایه های روشنایی و غیره اقدام شد.

وی تصریح کرد: با انجام این اقدامات روشنایی مناسب پارک های محله ای، قطعات فضای سبز، بلوارها و میادین این منطقه تامین گردید.

یوسفی به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و اذعان داشت: بیش از 490 چراغ از نوع ال ای دی و ضمانت دار ایرانی تهیه و برای ایجاد روشنایی در سطح فضای سبز منطقه مورد استفاده قرار گرفت.

مدیر منطقه 3 کلانشهر اهواز با بیان اینکه این اقدام حوزه زیباسازی منطقه همچنان ادامه دارد افزود: به همین منظور طی هفته گذشته عملیات نصب 2 عدد پایه روشنایی 18 متری جدید، کابل کشی و نصب 16 عدد چراغ بر روی این پایه ها روشنایی پارک فرهنگیان نیز کامل و امنیت در شب برای شهروندان این محله و پارک تأمین شد.

انتهای پیام/گ

پارک فرهنگیان روشن شد

برچسب ها: شهرداری ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.