فرماندار تربت جام گفت : بانوان رکن اساسی نظام اجتماعی و نیمی از جامعه هستند و باید دستور کار اصلی جلسات پارلمان زنان پرداختن به مسائل و مشکلات بانوان و دختران باشد و اخلاق مداری را در بین آنان نهادینه کنیم.

دستور کار اصلی جلسات برای بانوان و دختران باشدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ؛ مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام در اولین جلسه مجمع مشورتی بانوان درسال جدید گفت : جلسات مجمع مشورتی بانوان با رویکرد صمیت و همدلی وحدت و تعامل با چشم انداز بلند مدت و برنامه ریزی دقیق برگزار شود.

وی افزود: برای رفع چالش‌ها و مشکلات که فرا روی حوزه بانوان است با استراتژی مشخص گام‌های موثر در راستای توجه و ارتقای توانمندی‌ها و استعداد‌های بانوان برداشته شود.

فرماندار تربت جام گفت: با تدبیر و مدیریت در بحث سرمایه‌های اجتماعی به بانوان توجه خاصی شود و بانوان باید خلاقیت توام با مهارت اموزی داشته باشند و برگزاری کارگاه‌ها و هنر‌های دستی مهارت آموزی باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

حمیدی ادامه داد : بانوان مهم و ارزشمند هستند و حق و حقوق‌های ارزشمندی دارند قدر خود را بدانید و با دست پر و موضوع مشخص جلسات را برگزارکنید و بحث‌های مهم و تبادل نظر داشته باشید.

وی افزود: جوانان و نوجوانان را در سنین حساس محدود و ممنوع نکنیم چرا که متدین و محجبه بودن با محدودیت وممنوعیت امکان پذیر نیست سعی کنیم فرزندانمان را هوشمندانه و زیرکانه تربیت کنیم .

فریبا دلشادی رئیس مجمع مشورتی بانوان گفت : با توجه به حساس بودن حوزه بانوان و خانواده تا کنون صد جلسه دیدار و نشست با حضور مسئولین با موضوع مسائل و مشکلات بانوان برگزار شده است.

وی با اشاره به طرح همیار خانواده در تربت جام افزود: طرح همیار خانواده بعنوان ایده مهم و جدید و موفق با پیشنهاد مجمع مشورتی در دو مرحله در سطح شهر در مزار شیخ جام و مصلی الغدیر و بخش‌های بوژگان و سمیع آباد اجرا شد .

وی افزود: بانوان با حضور فعال و مشارکت بیشتر برای رفع موانع و مشکلات این حوزه تلاش کنند.

انتهای پیام //ز. ج
 
 


برگزاری جلسه پارلمان مشورتی بانوان در تربت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.